Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Ingenico 5100 Swing dankort-terminal???

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Er der nogen af jer der har erfaring med følgende fejlMELDING på en Ingenico Swing dankort-terminal:

"SECURITY APPLI. NOT PERSONALIZED"

Terminalen er tilsyneladende helt død. Den reagerer ikke på noget som helst. Har bl.a. også prøvet at slukke for den, men intet hjælper. Er det mon det her der også er sket for min terminal?? Angry

Håber at I måske har et godt råd Tongue Tied

Dbh
Jørgen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at kontakte din leverandør af terminalen - de kan sikkert hjælpe dig

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet at kontakte leverandøren, men de har ikke åbent om søndagen og igår lørdag, hvor deres service-afdeling skulle have åbent til kl. 15.00, tog de ikke telefonen. I over 1 time, fik jeg af telefonsvareren at vide, at jeg var nr. 1 i køen, men jeg kom altså aldrig videre. Flot! Angry

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)