Jeg kan se en del spørger omkring MLM selskaber. Jeg har været med i forskellige selskaber de sidste 10 år (både godt og skidt) Intet slår dog det selskab jeg for et par måneder blev medlem af. Et helt nyt koncept hvor pengene arbejder for dig med Forex Valutatrading. Her kan du være med i forskellige puljer, hvor professionelle valutatradere (f.eks. Gain Capital) trader dine penge. Det er Fxclub som giver os denne mulighed - og det er en stor mulighed. Man kan signe gratis op, og derved få adgang til alt den information som beskriver konceptet. Hvis man finder muligheden intressant når man har læst det forskellige materiale igennem, så beslutter man selv hvilken mulighed/muligheder man vil benytte sig af: Tjek det ud på: http://register.fxclub.info/invest |
MLM Selskaber
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Hold jer fra det - eller forlang dokumentation for investering kontra afkast. MVH Lars K |
Nu du siger "Hold jer langt væk LØB LØBBBBBBBBBBBBB. Hvad vuderer du så det ud fra ? Har du sat dig ind i det ? Har du været medlem og blevet brændt ? Eller er du bare endnu en af dem som bare kaster sig med hentydninger om det er noget lort, selvom du rent faktisk ikke har sat dig ind i det ? |
Så vidt jeg kan se er det kun en seriøs aktør for invests: www.tradingweb.org I tillegg kjøper vi din downline. Eller et samarbeide som er meget lukerativt for deg. tlf 0047 47808021 |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)