|
@David Jeg tror simpelthen bare at du ikke vil forstå hvad det er jeg mener med det jeg skriver, så jeg prøver lige en allersidste gang. Mener du at justeat kan tillade sig at tage de beløb som de tager den service de stiller og med den sikkerhed som de tilbyder deres kunder? Så vil jeg godt lige spørge dig om en ting. Det virker mest af alt somom man er interesseret i at prakke sin pizza mand et produkt på ærmet som han absolut ingen grund har til at have. Han ville i bund og grund være bedre stillet med en hjemmeside med eget menukort. Jeg sammenligner det lidt med TDC de gule sider som også blot er et ubrugeligt opslagsværk :) Mange erhvervsdrivende vælger alligevel at betale for at stå i de gule sider men til hvilken nytte?
|
Tilbudsguiden:Mener du at justeat kan tillade sig at tage de beløb som de tager den service de stiller og med den sikkerhed som de tilbyder deres kunder?
Jeg mener Just-Eat kan tillade sig at tage præcis den pris, som deres kunder vil betale. Så længe kunderne føler, at de får noget for pengene, bliver de ved med at betale, og mener de en dag, at Just-Eat ikke er prisen værd, opsiger de deres aftale. Sker det tilpas ofte, sænker Just-Eat priserne - eller går konkurs.
Men eftersom det ikke er sket, må produktet være prisen værd for de kunder, de har?
Hvis du mener at svindel-ordre via telefonen forekommer i ligeså stor stil og endda mere end på justeat som du påstår, hvorfor er det så at justeat ikke kan finde ud af at gøre noget ved det med at tracke svindel-ordre?
Hvad mener du de bør gøre? I forvejen har de mulighed for at registrere IP-adresser og blokere dem hvis nødvendigt. Mener du de skal indføre CPR-validering for alle kunder? Det ville nok have en væsentlig negativ indflydelse på deres, og restauranternes, indtægt.
Det virker mest af alt somom man er interesseret i at prakke sin pizza mand et produkt på ærmet som han absolut ingen grund har til at have. Han ville i bund og grund være bedre stillet med en hjemmeside med eget menukort.
Da jeg var ansat havde Just-Eat ikke sælgere, der truede pizzariaer til at købe deres service - og jeg tvivler stærkt på, at det er sket siden da. Som sagt et par gange, pizzariaet kan vel lade være med at købe produktet, hvis de ikke mener de får noget ud af det?
Mange erhvervsdrivende vælger alligevel at betale for at stå i de gule sider men til hvilken nytte?
Er det De Gule Siders skyld, at den erhvervsdrivende lader sig notere i deres telefonbøger? Kunne den erhvervsdrivende evt. selv tage ansvar for sine køb - om det er De Gule Siders telefonbog, eller Just-Eats service?
Bliv gratis medlem