Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fotos - Polen entreprenørvirksomhed

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmaet eksistere på den Danske marked i 4 år, derfor har vi kendskab til dansk teknologi og de krav som stilles. Vi bygger nye huse og renoverer de gamle.

Vi udfører følgende arbejdsopgaver:

• Maler
  • Tapetsere
  • Murer udvendig vægge
  • Murer indvendige vægge af mursten eller gipsplader
  • Nedrivning af vægge og bygninger
  • Pålægning af fliser og forskellig gulvbelægning
  • Installationer af elektricitet samt vvs opgaver men ikke gas installationer
  • Installationer af central varme samt isolering af huse og lejligheder

VI LEVER IKKE GAS INSTALATIONER.

Udover det er vi dygtige til:

• Udvidelse af kælder til beboelse op til 2,5 m højde.
  • Isolering med forebyggelse af fugt
  • Svamp fjernelse
  • Renovering af facader
  • Udførsel af indkørsler samt pålægning af udendørs fliser
  • Total renovering af gamle huse

mobile:0045 50333652

Dotty

corvette699@gmail.com

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 19:49

Hej Dotty.

Hvad hedder virksomheden? Og hvem udfører el- og vvsinstallationerne?

Tilmeldt 2. Jul 09
Skrevet kl. 20:30
Hej
TERESA FIC
F.H.T.U TRANS - TER i USŁUGI KSIĘGOWE
UL.POTOK 51
70-812 SZCZECIN
POLAND
NIP:852-103-53-30
Vær så venlig
Kontakt via telefon
Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Fra  Steinaa Skrevet kl. 20:41

Hvem udfører de autorisationskrævende opgaver? Jeg kan ikke se at virksomheden besidder en dansk autorisation til el- og vvsarbejde

Tilmeldt 2. Jul 09
Skrevet kl. 20:54

Modtagende anlæg udfører dansk byggeri manager.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:58

ArturPoland:

Modtagende anlæg udfører dansk byggeri manager.

Jeg syntes meget godt den sætning illustrerer problemet ved at bruge outsourcing til østeuropa :S

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Fra  Steinaa Skrevet kl. 21:15

Selv Googles oversætter kan ikke få noget brugbart ud af teksten Smile

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Fra  Steinaa Skrevet kl. 21:15

Dobbelt post...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 09:55

steinway:

Selv Googles oversætter kan ikke få noget brugbart ud af teksten Smile

... sammen med din kommentar, Mikkel: "Jeg syntes meget godt den sætning illustrerer problemet ved at bruge outsourcing til østeuropa :S"

Sjældent har jeg set så arrogante og fordomsfulde indlæg på så minimalt et grundlag!

Jeg forstod glimrende hele indlægget med undtagelse af trådstarters svar på dit spørgsmål om 'el', Steinway.

Kunne det tænkes, at trådstarter kan give svar på 'el-spørgsmålet' på engelsk... men har forsøgt sig på dansk i et dansk forum?

Det er da prisværdigt at forsøge sig på så absurd et skriftsprog som det danske. Men måske I to skulle prøve at rykke forårsløgene til udlandet i ny og næ, så I kan mærke hvor svært det er at kommunikere skriftligt på eksempelvis italiensk, tjekkisk eller hollandsk.

Og sidder I og tænker: "Ja, men trådstarter vil jo sælge noget, og så må trådstarter da også have styr på sproget og alle forklaringerne". Til det kan jeg kun sige: Mon ikke også de har det på engelsk, de er da ikke bange for at fremvise billedmateriale, virksomhedsdata og direkte kontaktoplysninger.

... men på amino skal man saftsusemig skrive korrekt dansk. Åh nej, må jeg bede om mine himmelblå!

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Fra  Steinaa Skrevet kl. 11:28

Hej René

Måske du lægger lidt mere i Mikkels og mit svar end der egentligt er. Nu kan jeg selvfølgelig ikke tale på Mikkels vegne, men jeg kunne forestille mig at han refererer til at der kan opstå kommunikationsvanskeligheder under eksempelvis en byggeentreprise hvilket naturligvis kan være et problem (men det samme kunne være gældende såfremt man som Københavner hyrede en Jyde til opgaven - det vil formentlig også blive tolket som arrogant af nogle, men det er udelukkende ment som en morsomhed).

At jeg ikke kan få noget brugbart ud af svaret og derefter gør opmærksom på det kunne muligvis være pakket pænere ind - men jeg har to gange stillet det samme spørgsmål uden at få et brugbart svar og jeg mener mit spørgsmål er særdeles relevant for potentielle kunder.

El- og VVSarbejde er autorisationskrævende arbejde og skulle installationerne blive underkastet eftersyn af Sikkerhedsstyrelsen bliver ejeren af installationen politianmenldt for overtrædelse af installatørloven såfremt de ikke kan dokumentere at arbejdet er udført af autoriseret personel. Og bødestørrelserne anddrager så absolut en størrelse der gør det særdeles uønsket at anvende uautoriseret personel.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)