Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

import

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kunne godt tænke mig at importere/ lave webshop, ved ikke lige hvad, har nogen ideer til hvad der kunne være fint at starte med hvor det samtidigt ikke koster en masse at starte??

Hvordan forholder jeg mig i forhold til import fra østen, mht moms frag mv.??

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 16:06
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Mht import: Det er der svaret på et utal af gange herinde, så du kan let finde svar på dine spørgsmål i den retning.

Mht. en god ide: Hvis jeg havde en, viile jeg da ikke give den videre uden lige.

Det er hårdt arbejde at starte en webshop, og du skal ikke forvente at få noget forærende. Du skal finde ud af, hvad du gerne vil sælge - hvad brænder du for? Så skal du undersøge markedet, undersøge mulighederne for at finde leverandører, finansiering osv - dvs. lav en god forretningsplan. Når du så kommer dertil, kan du stille nogle specifikke spørgsmål, som du garanteret får gode svar på . Men lige nu sprøger du alt for bredt.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 16:51
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nuser,

Den mest profitable måde at fragte gods hjem fra østen er, hvis du kan fylde minimum en 20 fods container op med varer, Hvis du vælger at importerer varer fra Tredjeverdenslande er der nogle told regler /lempelser som du bedre får oplyst hos Told & Skat, gå ind på deres hjemmeside da det er oplyst der.

Men før du går i gang skal du finde ud af hvilke varer du gerne sælge og finde en eksportør, bagefter skal du have finde et godt navn til shoppen og samtidig med finde en opensource shop som du mener passer til dine ønsker.

Når du har det på plads skal du have registret din virksomhed hos Told & Skat og fundet en til at sætte shoppen op for dig.

Jeg går ud fra at du har økonomien i orden, ellers ville du vel ikke tænke på at gå i gangJ. Hvis du skal have et lån i banken er det den tunge gang med forretningsplan osv.

Og læs Kirstens indlæg da hun har ret i det hun skriver, men bare giv det et go, hvis det er det du brænder for, og husk!!, at hvis du har fast arbejde, så hæng ved det indtil du kan se at forretningen giver et overskud du kan leve af.

Med venlig hilsen

Lars

www.Indosoft.dk

www.baliworks.dk

www.baliworks.com  

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 16:52
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nuser,

Den mest profitable måde at fragte gods hjem fra østen er, hvis du kan fylde minimum en 20 fods container op med varer, Hvis du vælger at importerer varer fra Tredjeverdenslande er der nogle told regler /lempelser som du bedre får oplyst hos Told & Skat, gå ind på deres hjemmeside da det er oplyst der.

Men før du går i gang skal du finde ud af hvilke varer du gerne sælge og finde en eksportør, bagefter skal du have finde et godt navn til shoppen og samtidig med finde en opensource shop som du mener passer til dine ønsker.

Når du har det på plads skal du have registret din virksomhed hos Told & Skat og fundet en til at sætte shoppen op for dig.

Jeg går ud fra at du har økonomien i orden, ellers ville du vel ikke tænke på at gå i gangJ. Hvis du skal have et lån i banken er det den tunge gang med forretningsplan osv.

Og læs Kirstens indlæg da hun har ret i det hun skriver, men bare giv det et go, hvis det er det du brænder for, og husk!!, at hvis du har fast arbejde, så hæng ved det indtil du kan se at forretningen giver et overskud du kan leve af.

Med venlig hilsen

Lars

www.Indosoft.dk

www.baliworks.dk

www.baliworks.com  

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 09:44

Hej Kirsten

Tak for dit svar, problemet er lige nu, at jeg ikke ved hvad jeg brænder for. Er der mulighed for at få varerne hjem i kommission??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)