Som et lille sommerprojekt, overvejer jeg at starte mig en webshop op. Det skal jo ikke kun være vores kunder, der får lavet alle de lækre shops jo! :)
Derfor et jeg interesseret i at høre om alle typer produkter, som du måtte have, der kan handles på dropshipping-basis. Jeg ønsker følgende: Hvilke varer har du, der kan leveres på dropshipping-basis? Meget gerne med billeder. Priser? Leveringstider? Vilkår?
Jeg er meget bred i min tilgangsvinkel, men det er for at undersøge, hvad der egentlig kan leveres på dropshipping. Jeg vil hellere se hvad der er på markedet, og derefter indsnævre min søgen :-)
Hvis der er andre, der vil på banen, så slå endelig til :-)! Jeg kigger som sagt bredt til at starte med, og indsnævrer bagefter til konkrete produkter.
Til alle dem, der har kontaktet mig angående damelingeri osv.
Jeg skal nok vende tilbage. Der har været RIGTIG mange henvendelser, og jeg skal lige afveje hvad jeg skal gøre, for der er så mange at det er helt overvældende...
Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam
Jeg starter op igen med dropshipping af udvalgte urmærker. Hvis det har interesse, så smid en mail til info@fairtime.dk, så vil du modtage mere info, når model- og prislister er klar i august.