Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af domænenavn

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Malling
Tilmeldt 28. Aug 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil sælge mit domænenavn www.inclusion.dk i forbindelse med en større oprydning i min virksomhed, hvor jeg skifter til et andet domænenavn og rydder op. Jeg skal  bl.a. også have ny udbyder for at holde omkostningerne nede. Har ikke brug for shop - bare en hjemmeside til billig / gerne gratis hosting.
Men hvad skal domænet koste?

På forhånd tak for hjælpen

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:49

Har du nogen der har udvist interesse for at købe det?

Ellers er domænet sådan cirka intet værd.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Malling
Tilmeldt 28. Aug 07
Skrevet kl. 11:55

Jeg har fået en del kommentarer fordi inklusion er et begreb og meget brugt især indenfor undervisningsverdenen.

Har du et forslag til hvordan jeg evt. kunne gribe sagen an for at gøre det attraktivt?

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 12:01

der er alligevel 6.600 søgninger på inklusion månedligt i dk, men på "inclusion" er der kun omkring 700. Til den rette kan det da godt være du kan få lidt for det, men jeg tror du skal opsøge potentielle købere direkte. Hvis jeg var dig ville jeg bare sætte "domænet til salg" på inclusion.dk samt kontakt information og forventet pris. Hvis nogen så besøger det, fordi de er interesserede i domænet kan de henvende sig.

Som allerede nævnt, er et domæne alene stortset intet værd.

Venlig Hilsen

Allan

Fra Malling
Tilmeldt 28. Aug 07
Skrevet kl. 12:17

Hej Allan,

Mange tak for hjælpen. Jeg har netop sat domænet til salg på sitet, men har ikke sat forventet pris på.

Det må jeg lige overveje igen.

Venlig hilsen og god sommer.

Lene

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 12:43

Allan Hansen:

der er alligevel 6.600 søgninger på inklusion månedligt i dk, men på "inclusion" er der kun omkring 700

Venlig Hilsen

Allan

Hvor finder man ud af sådan noget henne? :)

Mvh. John Bakken.

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 12:48

Hej John

Her: https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal

Venlig Hilsen

Allan

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 12:52

Tak :)

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Malling
Tilmeldt 28. Aug 07
Skrevet kl. 13:05

Jeg kontakter højst sandsynligt en køber, som jeg vurderer er potentiel - bare for at prøve det af.

Men meget i tvivl om pris.

:-)

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 13:08

Allan Hansen:
der er alligevel 6.600 søgninger på inklusion månedligt i dk, men på "inclusion" er der kun omkring 700. Til den rette kan det da godt være du kan få lidt for det, men jeg tror du skal opsøge potentielle købere direkte. Hvis jeg var dig ville jeg bare sætte "domænet til salg" på inclusion.dk samt kontakt information og forventet pris. Hvis nogen så besøger det, fordi de er interesserede i domænet kan de henvende sig.

Som allerede nævnt, er et domæne alene stortset intet værd.

Venlig Hilsen

Allan

Det er nu ikke helt korrekt... eller nærmere det er ikke helt korrekt at formulere det på den måde...

Ved broad match får man de resultater, men det betyder at det er alle søgninger der indeholder de ord, hvorimod direkte søgninger udelukkende på de ord giver 1000 henholdsvis 46 søgninger pr. mdr.

I det resultat du henviser til, er en søgning såsom denne "nationalt videnscenter for inklusion og eksklusion" eller denne "socialpædagogik integration og inklusion" også med i tallene...

Tror nu ikke det ændrer noget i forhold til domænets værdi, ville blot lige gøre opmærksom på det, da det er vigtigt hvis man træffer beslutninger baseret på antal af søgninger på et ord eller en sætning.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)