der er alligevel 6.600 søgninger på inklusion månedligt i dk, men på "inclusion" er der kun omkring 700. Til den rette kan det da godt være du kan få lidt for det, men jeg tror du skal opsøge potentielle købere direkte. Hvis jeg var dig ville jeg bare sætte "domænet til salg" på inclusion.dk samt kontakt information og forventet pris. Hvis nogen så besøger det, fordi de er interesserede i domænet kan de henvende sig.
Som allerede nævnt, er et domæne alene stortset intet værd.
Venlig Hilsen
Allan
Det er nu ikke helt korrekt... eller nærmere det er ikke helt korrekt at formulere det på den måde...
Ved broad match får man de resultater, men det betyder at det er alle søgninger der indeholder de ord, hvorimod direkte søgninger udelukkende på de ord giver 1000 henholdsvis 46 søgninger pr. mdr.
I det resultat du henviser til, er en søgning såsom denne "nationalt videnscenter for inklusion og eksklusion" eller denne "socialpædagogik integration og inklusion" også med i tallene...
Tror nu ikke det ændrer noget i forhold til domænets værdi, ville blot lige gøre opmærksom på det, da det er vigtigt hvis man træffer beslutninger baseret på antal af søgninger på et ord eller en sætning.