Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firefox og linkbuilding

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hørt, at det er en fordel at bruge browseren Firefox, når man beskæftiger sig med linkbuilding.
Hvad er fordelen i forhold til Internet Explorer?

Er det kun, fordi Google Toolbar ikke må være tilknyttet browseren? Den har jeg installeret i Internet Explorer.

På forhånd tak.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:04

Der er flere fordele, men den jeg personligt er mest glad for er de plug-ins der er til firefox. Her har du blandt andet muligheden for at få high lighted alle no follow links. Dette kan være ret smart da du så ved om det er værd at smide en kommentar eller lign i forbindelse med linkbuilding.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 11:07

Som hovedregel så benyt aldrig IE med google toolbar når du på nogen som helst måde arbejder med egne sider.

Grunden til at du måske har hørt at Firefox skulle være "bedre" kan være pga. dette plugin.

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/5687

Som viser hvorvidt links er do- eller nofollow.

Lad dig dog ikke skræmme af nofollow links, de har også en værdi. (se det fra Google´s side, der er 80 % af alle blogs som har nofollow og 20 % med dofollow, men dit site har kun indgående links fra dofollow blogs)

Der er også andre fordele i nofollow links, men dem kan du måske nok selv tænke :)

Jimmy

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 11:14

Firefox kan i det hele taget en masse gode ting, når vi taler seo.

Selv har jeg været vild med Seo Quake, som kan vise keyword density m.m.

Men man burde nok koncentrere sig mere om de vigtige ting her i livet: Indgående links!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)