Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan mobilselskaber tage numre fra hinanden med kundens accept?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Da Call Me (det gamle debitel) ikke forstår at sende mig mit simkort hvor mit erhvervsnr. befinder sig på selvom jeg gentagende har haft kontakt til dem siden 23/06/09 hvor de hver gang har lovet at der går 2 dage. Jeg er nu så træt af dem, da jeg kan mærke at jeg har betydeligt lavere antal henvendelser end normalt. 

Problemet ligger i at jeg har bundet mig for 6 måneder, således at jeg kunne få en mobil med tilskud. Jeg har været nødt til at smide flere hundrede kroner i et taletidsnr. som mange af mine kunder ikke engang kender. 

Har jeg på nogen måder mulighed for at bede call me om at lukke ***** og så bede dem frigive mit nr. igen når de ikke kan finde ud af at sende mig et simkort. Jeg er fuldstændig ligeglad med hvad call me har tænkt sig at gøre, jeg vil bare gerne væk fra dem uden at miste mit nr. 

Kan det lade sig gøre på nogen måder, eller er jeg virkelig tvunget til at ringe til dem hver anden dag og spørge til hvor det simkort bliver af det næste halve år?

Mvh

Jonas

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:08

Jeg har samme problem med at telia her efter 4 måneder ikke har rykket mit nummer, og jer derfor står med 2 x abbonnemt.

Man kan købe nummeret frit hvis man vil betale godt for det.

Desværre har du vist en lang kamp forude, for at komme fri af teleselskabet.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 22:18

Ja det burde ikke være lovligt at låse ens nr. hvis man ikke kan finde ud af at opfylde sin del af aftalen.

Hvor er det skønt at have hængt 750 flyers op med ens nr. der ikke virker!

Jeg betaler ikke en øre til Call Me før mit nr. er i orden og jeg overvejer at sende dem en regning på 1500,- i morgen for formodet tabte kunder i form af reduceret udlejninger end normalt. 

Har lige husket hvorfor jeg før har fået at vide, at købe billigst ikke altid er billigst. 

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 22:24

Der mangler et klagenævn til mobilselskaber efter min mening. Der er så mange problemer med dem.

Mine problemer er godt nok med 3, den telefon jeg har købt hos dem er også noget billigt bras. Jeg ved efterhånden ikke hvilket selskab jeg skal vælge mere, det virker som om de alle bare skider en op af ryggen lige så snart man er fanget hos dem i 6 måneder.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:28

Det er så bare 12 måneder hvis det er et erhvers abbonement hos Telia...:(

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 22:34

Jeg føler med jer. Jeg har lige været igennem et helvede med Telias (ikke Stofa) kundeservice efter - uden min viden - at have været ufrivillig privat bredbåndskunde hos dem i 6 måneder, alt imens jeg altså frivilligt har været kunde hos Fullrate.

De hævede 359,- pr. måned i et halvt år via betalingsservice på en gammel aftale (fra at have haft Stofanet, som var opsagt og bekræftet opsagt) som jeg ikke havde fået deaktiveret - og jeg er desværre ikke typen der lægger privat budget og holder øje med kontoen, så der gik et halvt år før jeg opdagede det.

Det tog ca. 3 uger med utallige opkald til dem, før der var en som ikke bare lagde på, tilbød mig at opsige "mit abonnement" med en måneds varsel, direkte løj for mig eller benægtede at der var sket en fejl, men i stedet bad om mit reg.- og kontonr. Nu venter jeg så bare på om pengene går ind...

Jeg kan kun anbefale at 'skrue bissen på' og bede om navn på den ansatte, spørge efter en overordnet, diskret bringe forbrugernævnet ind i samtalen og evt. true med Kontant eller hvad de TV-programmer nu hedder.

Af hjertet held og lykke med det herfra.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)