Hej, Da Call Me (det gamle debitel) ikke forstår at sende mig mit simkort hvor mit erhvervsnr. befinder sig på selvom jeg gentagende har haft kontakt til dem siden 23/06/09 hvor de hver gang har lovet at der går 2 dage. Jeg er nu så træt af dem, da jeg kan mærke at jeg har betydeligt lavere antal henvendelser end normalt.
Problemet ligger i at jeg har bundet mig for 6 måneder, således at jeg kunne få en mobil med tilskud. Jeg har været nødt til at smide flere hundrede kroner i et taletidsnr. som mange af mine kunder ikke engang kender. Har jeg på nogen måder mulighed for at bede call me om at lukke ***** og så bede dem frigive mit nr. igen når de ikke kan finde ud af at sende mig et simkort. Jeg er fuldstændig ligeglad med hvad call me har tænkt sig at gøre, jeg vil bare gerne væk fra dem uden at miste mit nr. Kan det lade sig gøre på nogen måder, eller er jeg virkelig tvunget til at ringe til dem hver anden dag og spørge til hvor det simkort bliver af det næste halve år?
Mvh Jonas |
Jeg har samme problem med at telia her efter 4 måneder ikke har rykket mit nummer, og jer derfor står med 2 x abbonnemt.
Man kan købe nummeret frit hvis man vil betale godt for det.
Desværre har du vist en lang kamp forude, for at komme fri af teleselskabet.