Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

.htaccess hvor skal den ligge?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Carlberg:

.htaccess burde ligge i din public_html folder

Når jeg logger på min FTP, skal den så ligge på den første side eller skal jeg gå ind på domænet "bigbuy.dk" ?

Gudskelov for Amino

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 21:42

Når du logger på dit domæne igennem dit FTP program burde den "øverste" folder hedde public_html. Det er i den mappe din netbutik for eksempel ligger. Der burde også ligge en, som du nævnte, skjult fil der hedder .htaccess.

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 23:22

Erindrer, at jeg havde samme problem med min wordpress-blog - også med surftown. Fandt aldrig en løsning, så jeg lytter lige med. Kan det være hos Surftown, at problemet ligger?

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Skrevet kl. 23:39

Det kan det sagtens. Det kommer an på hvordan surftowns servere er sat op.

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 00:06

Har faktisk hørt andre omtale, at wordpress var lettere håbløst til webhotel for lige præcis wordpressHuh?

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 07:25

Hmm, jeg tror jeg prøver at atge den med surftown support

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Skrevet kl. 08:03

Det lyder som en glimragende idé.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 11:41

Zacho:
Når jeg logger på min FTP, skal den så ligge på den første side eller skal jeg gå ind på domænet "bigbuy.dk"

Surftown kører ikke med public_html foldere, så du skal lægge den i bigbuy.dk folderen som er din hovedfolder for det domænenavn.

Jeg har haft mange forskellige webhoteller igennem tiden, og surftown kører med en anderledes opsætning end nogen andre jeg nogensinde har prøvet, det er eksempelvis ikke lykkedes mig at få den til at vise skjulte filer via ftp, så hver gang jeg skal rette i .htaccess skal jeg logge ind og vælge fil manager, og så gøre det derfra...
Så hvis du får at vide hvordan man får ftp til at vise skjulte filer, er jeg lutter ører... Zip it!

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 11:43

Det skal lige siges at jeg ikke har sat mig voldsomt ind i det, fandt en løsning der virkede, og brugte derefter min tid på andre ting...

Men det ville nu være rart hvis det kunne køre som andre gør via ftp.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)