Hvad synes i ? Holder det ? |
Hvad holder? BygMedRabat? Din hjemmeside, navn, hvad konceptet handler om... Bygger du legehuse eller højhuse?:S
Hvad holder? BygMedRabat? Din hjemmeside, navn, hvad konceptet handler om... Bygger du legehuse eller højhuse?:S |
Ja okay jeg var måske lidt hurtig Jamen bare den generelle mening Og koncept samt hjemmesiden
|
Okey, savner stadigvæk et koncept, og hvad det er du vil bygge:)? |
Hos LP Byg har vi masser af byggeprojekter – store som små. Derfor får vi også masser af rabat hos vores leverandører, når vi køber vores byggematerialer. Og den rabat synes vi skal komme dig til gode. Derfor kan du spare mellem 40-90%, når du vælger LP Byg til at klare dine byggeprojekter. Det gør dig gladere som kunde. Og det er i sidste ende den bedste forretning for os. |
Hej.
Har lidt svært ved at se hvordan du kan give 90% rabat på et byggeprojekt!?
Selv om du får materialerne gratis af dine leverandører (eller bygger af drivtømmer) skal der vel stadig faktureres arbejdsløn til håndværkere. Det er sjældent materialeomkostninger der vejer tungest i et byggeprojekt og når du skriver 40-90% rabat og begrunder det med leverandør rabatter mister siden ALT troværdighed. Det er ellers synd for det øvrige tekst er i orden og virker relativt fornuftigt.
I dette tilfælde gælder ”overdrivelse fremmer forståelsen” IKKE!!
Hvis du dog stadig kan stå inde for 90% og bygge et nøglefærdigt hus til 1000 dkk/m2 må du gerne sende mig en mail.
Mvh.
Rafal |
Jamen ingen tvivl at rabat er en god idé.. mere kan jeg ikke sige med det du skriver.. Du mangler en plan syntes jeg for hvem dine kunder er, private, erhverv, begge.. store og små projekter, altså om det er IKEA Odense du er med til at bygge eller parcelhus.
|
P.S.: Husk at lægge et link ud til din hjemmeside. http://bygmedrabat.dk/index.html
Der findes også et andet firma der hedder LP byg. |
Det er kun på materialerne at vi giver op til 90 procent Der har været tekst forfatter på, jeg kan godt se at han kunne skriver det på en anden måde det vil jeg lige snakke med ham om |