Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Man skal ikke være anderledes her.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg søger i en anden debat efter investorer. Og det skal man åbenbart nedgøre. Nogle kommenterer uden, at have en skid forstand på det omtalte. En anden mente, at jeg skulle have et reality-tjek.

Det er jo af og til det urealistiske, der ender med at have en chance. Så til andre, der har en anderledes idè eller indgangsvinkel til tingene, lad jer ikke påvirke af det. Jeg var idag så dum, at jeg gjorde det. Det vil jeg ikke gøre igen.

Mvh

Lars Bo Ch

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:53
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Du troede vel ikke selv seriøst på at du ville få henvendelser fra folk der vil låne dig mellem 100.000 og 500.000 så du kan holde et år fri?

Du beskrev jo intet om hvordan du ville afvikle eller forrente den gæld i dit indlæg og blev derfor på ingen måde taget seriøst.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 19:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lars

Jeg har desværre ikke en 1/2 mill til dig :-)

Det er nu min erfaring at Amino kan rumme alle de normale samt alle os andre, men det er klart at du må forvente at folk stiller spøgsmål til dit indlæg.

Da jeg læste din indlæg antog jeg det egenligt bare at være lidt sjov og måske lidt provokerende i disse krisetider - jeg mener hvis det var så nemt at skaffe penge, så tror jeg regeringen skal revudere deres bankpakke koncept :-D

Du må være lige så anderledes tænkende som du vil, der er også folk som drikker kaffe med lakridsmag - ja hvor er vi så landet, efter min mening det helt forkerte sted, men det er jo bare min holdning og selv om jeg opfatter kaffe med lakridssmag som virkelig anderledes, så bliver jeg jo ikke sur på dem som faktisk godt kan lide det. Jeg kan jo kun forsøge at overbevise dem om noget andet.

Men du kan nu også bare være helt ligeglad med hvad os Aminoer syntes hvis der er en der ringer og tilbyder dig 1/2 mill så har du jo opnået hvad du ville :-)

Held og lykke med 'projektet'

Det minder mig om at jeg skal huske at spille min lottokupon i denne uge.

De bedste kaffehilsner
Søren

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 19:37
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor må man ikke være anderledes?

Dette er et forum for iværksættere og selvstændige erhvervsfolk. Baseret på den anden tråd er du bare en nasser.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Christensen:

Du beskrev jo intet om hvordan du ville afvikle eller forrente den gæld i dit indlæg og blev derfor på ingen måde taget seriøst.

Altså Anders.

Jeg synes faktisk godt, han kunne have forventet at blive taget seriøst.
Det er faktisk dig, der tolker ordene "arbejdsfri periode" som "holde fri" og "slappe af".
Måske er det bare en lidt uheldig formulering af, at han skal bruge noget tid på at færdigudvikle et produkt, som efterfølgende skal i produktion.
Hvis det er tilfældet, kan det sagtens tænkes, at han kan finde finansiering til det.

Jeg er helt enig i, at det oprindelige spørgsmål var kluntet formuleret, men man behøver vel ikke være sprognørd for at blive taget seriøst her på Amino.

Jeg har ikke læst om eventuelle roulettesystemer og lign, så jeg har ingen forudfattede meninger om trådstarter - måske var det en fordel for jer andre at gøre jer fri af dem også?

mvh Hans

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 20:09
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil faktisk give Lars ret.
Man kan måske mene at:
- Indlægget er lige lovligt optimistisk, grænsende til naivt
- Indlægget burde være langt mere konkret og uddybende for at tiltrække eventuelle investorer
- At roulettesystemer ikke virker (Hvis de gjorde ville Lars nok ikke have brug for at låne penge)

Istedet for diverse sarkastiske bemærkninger (jaja, jeg ved godt at jeg måske også er en smule sarkastisk i ovenstående parantes), burde man vel enten:
- Undlade at svare
- Forklare Lars HVAD han bør gøre, for at tiltrække investorer, og naturligvis også stille kritiske spørgsmål
- Droppe debatten om hvorvidt roulettesystemer virker. Manden prøver jo IKKE at sælge/ pådutte os hans systemer. Isåfald ville debatten, i mine øjne, være berettiget.

Uvidenhed, dårlig formuleringsevne og lignende burde altså ikke nødvendigvis være grobund for latterliggørelse. Vi har sgu alle områder hvorpå vi er novicer!
Gem kasteskytsne til de plattenslagere der fra tid til anden kommer forbi for at tage røven på naive iværksættere :-)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 00:12
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Allan.:
- Droppe debatten om hvorvidt roulettesystemer virker. Manden prøver jo IKKE at sælge/ pådutte os hans systemer. Isåfald ville debatten, i mine øjne, være berettiget.

Jeg tror jeg var den første der blev fristet til at tage det op - når han nævner det i forbindelse med at han gerne vil låne penge virker det EKSTREMT IØJENFALDENDE - og så kan det jo være interessant for en investor at vide om det er en del af planen. For nu hvor vi ved at roulettesystemer ikke virker - er man som investor sikker på at pengene går op i hat og briller.

Jeg tror de fleste af os inderst inde i mange tilfælde ved at det er en dårlig ide at svare, men det er simpelthen alt for FRISTENDE i de situationer. De tråde man burde undlade at svare i - er bare mest provokerende.

Du skal være tough hvis du skal komme her og være anderledes - det må være noget med janteloven :)

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 00:17
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Helt enig Jørgen. Man burde ignorere dem men gør man det: Som sagt  i den anden tråd. Det er tilladt at være anderledes ligesom det er tilladt at være naiv. Men så må man også være klar  til at tage konsekvenserne (reaktionerne).

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:26

Anders Christensen:

Du troede vel ikke selv seriøst på at du ville få henvendelser fra folk der vil låne dig mellem 100.000 og 500.000 så du kan holde et år fri?

Hej Anders,
Jeg vil give Lars Bo ret.

Ikke for at fornærme nogen, men det kan godt undre mig, at en Amino moderator kaster sig ud i at nedgøre og gøre nar af et indlæg fra en tydligvis ny Amino.
Måske fik han ikke i første indlæg fortalt sin forretningsplan, tilbagebetalingsplan eller andre detaljer i hans planer.
Men det kunne man vel så have spurgt ind til? Smile

Ja, jeg ved at der som Martin Thorborg kalder det, skal være højt til loftet på Amino.
Højt til loftet betyder i min verden at nye Aminoer godt må stille spørgsmål, som ikke er nødvendigvis er sprogligt perfekte eller veldokumenteret.
Men højt til loftet betyder vel ikke, at en moderator skal latterliggøre en ny aminos seriøst mente indlæg?

Nå ja, så giv da også lige mig et klap med hammeren Big Smile

.. skrevet med den mest velmenende og uhøjtidlige hensigt..

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 00:33

Moderator eller ej og "ikke perfekte"spørgsmål eller ej. Her var der jo netop ikke tale om et spørgsmål fra en ny Amino. Der var tale om et ønske om lån til ferie/fri. Der bør folk da, herunder moderatorer, selvfølgelig sige hvad de mener fremfor at pakke det ind.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)