Erindrer ikke tisdag som noget særligt - så jo, det var sq sikkert en af de dage hvor den en succes overtog den anden ![]() Solen bryder igennem hver dag! Det er best sådan ![]() |
Kender i det? ****** uge
Nahh, der er aldrig noget der er SÅ galt at det ikke kan blive værre :) Er din bil brudt sammen? Har du mistet højre hånd? Er du blevet impotent? Er dit hus brændt? Det lyder da rigtig nok som en sur uge du har haft, men tro mig, der er altid nogle andre der har haft en endnu mere sur uge end dig. Glæd dig over det :) |
Alt hvad der er sket er små dumme materielle ting, er i top nudge helbred, og ser positivt på tingene. Det var småting i en ellers glimrende fantastisk hverdag - så bare sammenfaldet en anelse komisk/tragisk ![]() Uden pis - jeg er en max happy camper ![]() |
Jeg har desværre ikke noget psykologi kursus :) og jeg ville nok heller ikke egne mig :) Mit indlæg var rent ironi, hvis det ikke blev opfattet |
...det blev glimrende opfattet, og mit svar sendt i samme tone ![]() |
Træls.... Jeg kender også kun dig som en happy camper, så jeg tror du kommer over det med tiden ![]() Ellen |
Ha ha, jo det... Der var nu ikke så meget at komme over - det var bare sammenfaldet der var lidt tragi-komisk ![]() ..og hej Ellen, var ikke klar over at du var aktiv herinde, takker for ordene ![]() |