Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.OptagTyven.dk - Videoovervågning via internettet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Lystrup
Tilmeldt 19. Mar 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Få videoovervågning for under 100 kr. om måneden for det første kamera - og kun 39.20 for de efterfølgende.

Køb kameraet, sæt strøm og internet til det - log på https://www.afspiltyven.dk og opret dig som bruger, registrer kameraet - og du er kørende på under 5 min !!!!

Indendørskamera fra 1200 kr. plus moms.

Natkamera fra 6795,- - kan se i sort/hvid ned til 0,08 lux - og det er mørkt :-)

MVH

Morten W. LIndholt
www.lystrupit.dk
www.OptagTyven.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 18:50

syntes ikke rigtigt jeres demo bruger virker alt for godt?

Også ville jeg personligt ikke bestille jeres system med en hjemmeside der ikke ser så prof. ud.

Og en lille idé til jeres absolut udemærket system, så giv folk den mulighed at de kan logge ind på deres mobil over nettet for at se deres kamera.

Ledz.dk - Søger sponsor gaver til turnering!

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 20:04

Hvad model kameraer kører I? Synes prisen er lidt hamper.

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

Fra Lystrup
Tilmeldt 19. Mar 08
Skrevet kl. 12:28

Hej.

Vi bruger Axis kameraer - det er Axis selv der har udviklet portalen der ligger bag www.afspiltyven.dk

Du kan have ret i, at Axis kameraer virker lidt højt prissat, men det virker bare 100% - og axis har også 35% af verdensmarkedet for IP-kameraer - det fortæller vel et eller andet sted det hele.

MVH

Morten. 

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 03:30

Det er mærkeligt, for jeg følger godt med og jeg har hørt navnet, men ikke som et jeg har bidt mærke i overhovedet.

35 % tror jeg er meget meget positivt sat.

Men undrer mig over at de ikke distribueres af nogen af de store IT-distributører (rosenmeier, DCS osv.) når de er så store.

DCS forhandler KUN TrendNet (og en smule Logitech) kameraer og udstyr. Det skulle også bare virke, og til en pris fra 500 til 1980 kr. pr. kamera. De fleste er baseret på WLAN. Sidstnævnte har automatisk og manuel pan/tilt/zoom, styret via kameraets egen webserver, eller en overordnet IpCam server. Der findes også en "dørtelefon" med kamera på den ene side og 7" monitor på den anden, til en tusse.

Mørkeste funktionelle situation (et kamera til 1400 kr) er så 0.5 lux, meeen, det er også rigeligt. 0.02 lux er så lidt at der vil være sindssygt meget støj på billedet, plus det vil være alt for "fladt" til genkendelighed, er min påstand. Jeg modbevises gerne :)

Men jeg er da ikke i tvivl om at jeres løsning virker :) Det er et område hvor G4S o.lign. tillader sig at tjene stort på dårligere løsninger så det er kun godt de får konkurrence :)

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

Fra Lystrup
Tilmeldt 19. Mar 08
Skrevet kl. 12:14

Hej igen.

Den er god nok med markedsandele: http://www.networkcameranews.com/market-share-of-ip-camera-sales-for-usa-and-worldwide/ 
Axis kameraer distribueres af EET Nordic, der bestemt også er en af de store spillere - indenfor deres kerneområde :-)

Nu må man jo ikke skrive grimt om de andre kameraproducenter, men jeg har haft meget gode erfaringer med kvaliteten af Axis kameraer - og har ikke måttet sende et eneste retur til reparation.

Desuden har du jo ikke brug for lagring selv - det køber du jo af os, og sparer derved som minimum en netværksharddisk med FTP eller en pc.

MVH

Morten. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)