Øv, jeg kan ikke finde ud af at få den højt priste søgemaskine her på Amino til at give mig svaret på mit spørgsmål: "Hvem var det, der tilbød billig serverplads her for nylig?" Jeg skal bruge noget plads til arkiv/backup af nogle websider og er på jagt efter masser af plads til en billig penge! ![]() |
Hvem tilbød serverplads?
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
Serverplads Hvis Amino''s søgefunktion ikke giver tilfredsstillende resultater kan du eventuelt prøve den i min signatur. Jeg søgte på "server" blandt indlæg, og her var det resultat nummer tre. |
Kunne det ikke være denne tråd, du tænker på: Ellers er Henrik (Mener det er Nielsen) ved at starte et hostingfirma, måske han kan hjælpe! |
Ja, det var VServer tråden jeg tænkte på, men det bliver vist for dyr en løsning. Elitehost (som jeg intet kender til) kan levere 500 Mb til 240 kr om året, kender nogen til et bedre tilbud? |
Der får du 75 gb for ca 670 kr om året. |
Det ser da ud til at være et vanvittigt godt tilbud! |
|
http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=4113 Vi benyttede os af tilbudet, men var dog ikke helt tilfredse. Hvem der har skylden vil jeg ikke komme ind på her, og alt i alt bliver vi nok ikke enige. Derudover kan de jo også have ændret på konceptet. |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)