Hej Aminoer Jeg har lige lanceret et nyt site, jeg kunne godt tænke mig at få lidt respons på siden, indholdet og designet.
-Kreuz |
Ikke nogen der har noget at sige til siden?
Hej Aminoer Jeg har lige lanceret et nyt site, jeg kunne godt tænke mig at få lidt respons på siden, indholdet og designet.
-Kreuz |
Ejer af Loveshirt.dk
Din side er meget fin - syntes dog den loader lidt langsom - men det skyldes nok designeren. Jeg sidder på en 5 mbit forbindelse - kunne godt tænke mig den loadede hurtigere hvis det er muligt. Hvilke priser tilbyder du på dine produkter? Det er jo et marked med mange spillere på! Så hvordan adskiller du dig? |
Mine produkter adskiller sig ved at det er kvalitet, det er mange af denne slags sider der bare sælger fruit of loom t-shirts, eller bare bruger den ringeste kvalitet, det gør jeg ikke. Og som man siger: Pris og kvalitet hænger sammen :) |
Ejer af Loveshirt.dk
Ser fint ud, var den ide at man selv kunne oploade et billede til visning på produkterne?
Er lige smidt ind under foretrukne da vi nok skal have nogen trykt på et tidspunkt |
Hvis du trykker på motiver kan du nede under motiverne vælge "Upload eget billede" :) |
Ejer af Loveshirt.dk
aha der var den.. bare mig der var for hurtig, men det var stadig en god ide haha |
Fin og enkel side, nem at navigere rundt på - T-shirt designeren er godt nok lidt tung, men er til gengæld flot. Jeg er imponeret så mange produkter I tilbyder.
|