Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør en ung?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra None
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære mennesker!

Jeg står i et problem - jeg har længe begrænset den brændende iværksætter jeg har i min mave.
Men jeg kan bare ikke holde det tilbage mere, jeg skal lave noget iværksætteri over internet, snart!

Men hvad gør jeg?
Jeg er 16 år - jeg har ikke ret mange penge og det er for ikke at sige ingen. Jeg drømmer om at starte en side over internet, se hvordan det går og hvis det går som jeg drømmer om skulle jeg gerne oprette en del sider derefter.

Jeg har drevet en del communitys med hver cirka 1200 unikke hits om dagen og en lang andre ungdomssites. Men det var for at få erfaring og ikke for at få penge.

Hvad skal jeg kaste mig ud i? Nogle råd for hvad en ung mulig iværksætter kan give sig til - jeg skal bare lige have en start.

Kh.
Ebbe Hansen

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 20:07

Den oplagte mulighed er en webshop, hvr du sælger noget som du brænder for. Så prøv at find ud af hvad du kan lide og så gå i den retning, bare svært at lave noget som du vil tjene penge på, som ikke koster noget til at starte med!

Altid en ny ide!

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 18:26

Du kunne jo prøve at lægge reklamer på dine sites. Hvis du har 1200 unikke besøg i døgnet tror jeg du har en god chance for der er nogle der klikker på de bannere eller links som du lægger ind.

Jeg kan anbefale Euroads.dk
Jeg har skrevet lidt om det her

Fra Olsen
Tilmeldt 25. Jun 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:41

Hvis du vil tjene nogle penge, så du har noget at starte med, så kan du tilbyde folk at lave og styre hjemmesider for dem.

Du kan evt. reklamere for dig selv her på AMINO, hvor du også kan snakke med andre som har gjort det samme som du skal til nu.

Mvh.

Peter Olsen.

Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 15:40

hej ebbe

kan du lave hjemmesider, har  en fed ide nemlig

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)