Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Julegaven.nu

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Iværksættere

Vi sidder 3 partnere her med et firma i fremgang som glæder en masse børn.
Men da vi alle til dagligt driver andre virksomheder som har stor fremgang, kan vi ikke magte at håndtere Julegaven.nu

Hvad er firmaet Julegaven.nu ?

Konceptet er at vi sælger julegaver over nettet og man så kan vælge at få det sendt ud med posten eller julemanden juleaften.
Det har kørt i 2 år nu og givet en masse presseomtale begge år.
Vi kan nævne Tv2 Lorry, Go Aften Danmark, TV Danmark, BT''s Bagside, Søndagsavisen, diverse Lokalaviser etc.

Hvordan fungere det rent praktisk :
Vi køber julegaverne igennem legetøjsfirmaerne, sælger det på nettet og finder en julemand som levere det ud juleaften.

Skaffe julemænd
Det har ikke været svært at skaffe julemænd nogle af årene, det regnede vi ellers med.
Men der sidder et hav af mennesker som ikke har deres børn Juleaften, mangler en familie etc.
De er glade for at kunne glæde andre mennesker.

Dette er ikke bare en forretning, men også en glæde for mange familier som syntes det er stort at barnet ikke kan genkende Julemanden.

Vi har en færdig shop, kontakter, Julemandsdragter, gaver, papir etc.
Vi sælger det hele inkl. god sparring af vores erfaringer, så det gør det nemmere.

Det vi sælger er varelager på ca. 50000,- i indkøbspriser.
Hjemmesiden, kundeportefølje etc.

Til slut kan jeg orientere om at vi har allerede nu haft flere henvendelser hvornår den åbner for bestillinger.
Se mere på www.julegaven.nu

Kim Ørnbo
Partner, Julegaven.nu
Kim@julegaven.nu
40502914

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 14:23
Prøv at lægge denne post i kategorien "jeg har et godt tilbud" i stedet for inde under markedsføring :-) :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 15:00
Hvilket prisleje snakker vi om?
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:06
Spændende koncept - har dog aldrig hørt om siden... Men jeg vil også gerne være med på en lytter, og høre om et ca. prisleje

// Jesper Skov

Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 21:49
Kunne også være interesseret, kan jeg lokke lidt mere info ud af dig (gerne på e-mail) vedr. prisidé, omsætning (har jo en lidt begrænset salgsperiode kan jeg forestille mig  ) og hvad der ellers lige kunne falde dig ind at fortælle mig. Send til jrc(a)laika-group.dk

På forhånd tak

Johnny

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 00:29
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 01:03
Bare af interesse... Har du hidtil screenet julemænd for fortid som kan være inkriminerende? Kunne forestille mig at et broddent kar kan ødelægge hele forretningen. For så kommer der 100% sikkert masser af omtale i BT - på forsiden endda!

Lyder som et kanon-projekt. Kommer i tanker om et firma (fra Canada, tror jeg), som købte en postadresse på nordpolen og tilbød at sende post fra Julemanden til børnene. Det skulle vistnok koste nogle få $ at bruge denne "service" :-)

Jaja - der er åbenbart mange uudnyttede ideer endnu, så det er bare at tage fat :-)

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)