Vi sidder 3 partnere her med et firma i fremgang som glæder en masse børn. Men da vi alle til dagligt driver andre virksomheder som har stor fremgang, kan vi ikke magte at håndtere Julegaven.nu Hvad er firmaet Julegaven.nu ? Konceptet er at vi sælger julegaver over nettet og man så kan vælge at få det sendt ud med posten eller julemanden juleaften. Det har kørt i 2 år nu og givet en masse presseomtale begge år. Vi kan nævne Tv2 Lorry, Go Aften Danmark, TV Danmark, BT''s Bagside, Søndagsavisen, diverse Lokalaviser etc. Hvordan fungere det rent praktisk : Vi køber julegaverne igennem legetøjsfirmaerne, sælger det på nettet og finder en julemand som levere det ud juleaften. Skaffe julemænd Det har ikke været svært at skaffe julemænd nogle af årene, det regnede vi ellers med. Men der sidder et hav af mennesker som ikke har deres børn Juleaften, mangler en familie etc. De er glade for at kunne glæde andre mennesker. Dette er ikke bare en forretning, men også en glæde for mange familier som syntes det er stort at barnet ikke kan genkende Julemanden. Vi har en færdig shop, kontakter, Julemandsdragter, gaver, papir etc. Vi sælger det hele inkl. god sparring af vores erfaringer, så det gør det nemmere. Det vi sælger er varelager på ca. 50000,- i indkøbspriser. Hjemmesiden, kundeportefølje etc. Til slut kan jeg orientere om at vi har allerede nu haft flere henvendelser hvornår den åbner for bestillinger. Se mere på www.julegaven.nu Kim Ørnbo Partner, Julegaven.nu Kim@julegaven.nu 40502914 |
Julegaven.nu
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
|
Online markedsføring - Marketingzonen.dk
|
// Jesper Skov
Kunne også være interesseret, kan jeg lokke lidt mere info ud af dig (gerne på e-mail) vedr. prisidé, omsætning (har jo en lidt begrænset salgsperiode kan jeg forestille mig ![]() På forhånd tak Johnny |
Lyder som et kanon-projekt. Kommer i tanker om et firma (fra Canada, tror jeg), som købte en postadresse på nordpolen og tilbød at sende post fra Julemanden til børnene. Det skulle vistnok koste nogle få $ at bruge denne "service" :-) Jaja - der er åbenbart mange uudnyttede ideer endnu, så det er bare at tage fat :-) Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)