Jeg prøvede lige at oprette en konto hos dig. Og det er jo ikke langt, man når.
OpenID bruger ganske rigtigt SSL. Jeg ved positivt, at det virker med webhoteller hos one.com og unoeuro.com. Jeg kan se, du bruger webhot.dk. Måske der skal åbnes for "noget". Har du prøvet "donate"-knappen i opsætningen (og det er ikke bare for at skrabe til mig, at jeg foreslår det)?
Jeg får samme resultat - blank side - med donate knappen.
Mit webhotel har ikke aktiveret SSL, så det må jeg lige få gjort, hvis det påkræves. Webhot tager dog en net sum penge for det, så jeg ville lige vente, men hvis det er dét der skal til for at jeg kan komme udenom PBS, er det jo en fair sum penge man kan spare ved at bruge Micropayments.
Prøv at hente pakken fra Micropayments. Pak ud og læg pakken et sted på din server. Prøv nu at aktivere examples/detect.php fra din browser og se, hvad den siger.
Mit hotel er et Webhot standard hotel, hvor der som skrevet ikke er SSL certifikat med. De er måske ikke de billigste, men jeg vil meget gerne beholde dem, da de er knaldhurtige på supporten (som jeg åbenlyst har brug for til tider ;)).
Ja, det ser rigtigt ud. Men jeg kan også se, det ikke hjælper en dyt. Det er jo lidt ærgerligt, hvis du må skifte webhotel (når det ellers er godt). Sidste forsøg: Editer filen detect.php og skriv: