Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens.

Så har jeg arbejdet lidt med link building, og er gået fra side 8 til 1 når man søger på "Motionsudstyr" men jeg har laang vej endnu.

Men nu lagde jeg mærke til at når jeg søger efter "Motionsudstyr" på google, så dukker jeg op et stykke nede:

BIGBuy.dk - Motionsudstyr på nettet (dette er fint, det vil jeg gerne have til at stå, men nedenstående vil jeg have ændret)
"Copyright © 2009 BIGBuy.dk - Motionsudstyr på nettet BIGBuy.dk | Mejlgade 103, 4 | 8000 Aarhus C | info @ bigbuy.dk | Om os | Handelsbetingelser ..." ... Der skulle jo gerne være en beskrivelse af firmaet eller produkterne, ikke det som den skriver dér

Nogen som ved hvordan jeg ændrer det?

Ps. jeg er klar over jeg skal have lavet SEO venlige urls osv.. det kommer.

Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du skal have indsat et meta description tag på dit site.

Eks.:

<meta name="description" content="bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla">

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Skrevet kl. 11:56

Nå for søren da.. :-) Så gør jeg det når jeg får tid. Takker

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:28

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:35

Husk at lave meta descriptions til alle dine sider. Google fanger den første tekst den møder fra bunden af siden, hvis feltet enten ikke eksistere eller står tomt.

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Skrevet kl. 12:40

Netpointers:
Husk at lave meta descriptions til alle dine sider.

Ehm, skal det ikke bare ske på index.php? Jeg bruger osCommerce og jeg tror ikke jeg har en fil for ALLE sider, som f.eks. hver gang jeg opretter et produkt.

Ang. oprette sig på motionsfora, er det ikke mod deres reglement eller er det kun hvis jeg begynder at lave reklame for mine produkter?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:55

Zacho:

Ang. oprette sig på motionsfora, er det ikke mod deres reglement eller er det kun hvis jeg begynder at lave reklame for mine produkter?

På  motiononline er der regler for at man ikke må reklamere for produkter, man må hellere ikke andbefalde bestemte mærker.

Det er noget med deres reklamer at gøre.

Fra København
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:46

Hvis du ikke kan oprette meta description for hver enkelt side, eller bare ikke har tid at afsætte til det er det jo ok med en standard beskrivelse. Synes dog ofte tiden er givet godt ud, da en god detaljeret meta description kan øge klik raten.   (-:

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Skrevet kl. 17:44

ramlenaj:

På  motiononline er der regler for at man ikke må reklamere for produkter, man må hellere ikke andbefalde bestemte mærker.

Det er noget med deres reklamer at gøre.

Okay, men jeg må gerne have en signatur hvor der står:

Mvh

Steven Erik Zacho
BIGBuy.dk (som link) ???

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 20:17

Du kan implementere et modul til Osc der giver dig mulighed for at lave unikke descriptions.
Det burde ikke tage meget mere end en times tid for en Osc ekspert og modulet er gratis.

Vedr. fora, så er der forskellige regler i forskellige fora. Men ét er sikkert. Hvis du blot opretter indlæg hvor du tilbyder dine produkter, så bliver du hurtigt upopulær og indlæggene bliver sikkert også slettet.
Det er langt bedre at svare på indlæg hvor du virkelig ved hvad du snakker om, og så evt. linke til nogle af dine produkter som har relevans for emnet.
Men gør det moderat :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)