Vi har nu endelig vores side magentoeksperten.dk klar til vores kunder. Vi fejrer åbningen med et kanon tilbud. Vi vil løbende udvide vores udvalg af kvalitets skabeloner og siden vil blive opdateret med videoer omkring shoppens funktioner.
Jeg vil bare gøre opmærksom på en ting, jeg ikke tror der er mange der ved, siden der bliver ved med at dukke en masse magento-dit og magento-dat.dk op.
Can I use the “Magento” trademark in one of my domain names or URLs?
No. You may not use the Magento trademark or any other mark associated with the Magento offering from our company in your domain name or URL. (For instance "www.magentohosting.com" is not allowed. See more on this topic below.)
Så: Dejligt at se at der springer flere MAGENTO baserede firmaer op, men lige en påmindelse om at det længere nede af linjen kan give nogle problemer hvis man binder hele forretningen op på et registreret varemærke, hvor indehaverne er ret klare om rettighederne til brugen.
Glimrende ide, bare syndt at i bruger templates som både kan købes væsentligt billigere andre steder på nettet, samt templates som i ikke har ret til at sælge videre.
Helt specifikt tænker jeg på jeres JM templates, som er ejet af www.joomlart.com og som kun distribuerer dem via deres egen hjemmeside.
Vi reseller JM templeates. Du skal være opmærksom på at prisen er inkl. 1 års hosting, epay betalingsgateway 1 år, opsætning af dansk sprog, opsætning af dansk moms samt fragt samt installation af magento.