Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance sælgere

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vrå
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 50
Fra  Mighty-SHARP Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og forsøger på at få mit produkt ud i den store vide verden, eller en lille bid af den, det danske marked. Jeg sliber knive og sakse på en måde som faktisk ikke har nogle konkurenter. Ganske vist er der andre der lige som mig sliber, men de anvender alle gamle metoder som sliber mere stål af værktøjerne. Mit problem er at komme ud til mine kunder, netop fordi der har været andre der på ret uheldigvis har blakket ryet for de mere seriøse.

Er der nogle der har ideer til hvordan man kan komme ud til sin kundekreds, jeg har forsøgt at ringe rundt, jeg har reklameret i frisørmestrenes fagblad.

Det eneste der rent fysisk har givet pote er hvis jeg selv møder frem, og fremviser hvordan jeg feks. sliber kokkeknive, så er kunderne med øjeblikkeligt, det samme gælder frisørene, dem jeg har slebet for vil ikke have andre til at røre deres sakse.

Men hvis jeg skal til at køre hele landet rundt efter mine kunder, så bliver det hurtigt både dyrt og tidskrævende. Frisørsaksene, sliber jeg nemmelig ikke mobilt, slibningerne af disse gennemgåes på mikroskop, og det er næsten umuligt at holde billedet af en saks i fokus, hvis det forgår bag i en bil.

Jeg har en ny fremgangsmetode, som jeg venter på resultatet af, jeg har købt nogle brugte knive, og slebet dem op, og dem har jeg så sendt rundt i landet som et slags visitkort.

Jeg har en ny ide med freelance sælgere, hvor skaffer man sådan nogle. Gerne af en ældre dato.

Jeg skal også have min SEO opdateret, skal vist lige ha kigget sitet her igennem, der må være en del om det. Min egen udbyder, vil ha 6000 om måneden for at opdatere og holde min SEO ved lige, det er lige i overkanten rent økonomisk.

Fra Århus
Tilmeldt 23. May 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 11:05

Hej.

Det lyder jo som om at det er lidt enestående det du laver, og når noget er unikt er det endnu nemmere at sælge.

Kan frisør og andre mulige kunder sende deres værktøj ind til dig, og derefter sender du dem retur???

Hvis du ikke selv vil ud at sælge, hvilke du nok heller ikke burde gøre selv, da dit fokus skal være på at slibe og have fokus på den kvalitet nu nævner. Så er freelance da en mulighed, hvor man muligvis har en video præsentation med af fremgangsmåden, så de stadig kan danne sit et klart billed af hvad du gør.

Jeg starter op som freelance sælger nu her 1 mdr ca, og har dog fået flere kunder i hus allerede, men kunne da muligvis godt have plads til et lille niche produkt imellem som dit. Men har der skal jo også være økonomi i dette. Du er meget velkommen til at kontakte mig på jesper@smileykids.dk.Jeg kan både være behjælpelig med selve freelance salget eller strukturen over dit salg og fremgangsmåden fra første opkald til fast kunde.

Fra Ballerup
Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 11:52

Hej Michael

Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere, så hvis du skriver til mig på :

NicolaiHvidAndreasen@gmail.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)