Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prototype udvikling / produktion / fabrikation

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg går ofte og har nogle små ideer med ting jeg godt kunne tænke mig at få produceret - men har ingen anelse om hvordan og hvor man skal gøre dette henne.

Derfor vil jeg meget gerne høre fra nogle, der kan udøse erfaringer af, hvor man kan købe sig til produktion af en prototype af et eller andet produkt, eller hvordan sådannoget foregår. (jeg ved ikke om det har relevans, men den ene ting jeg godt kunne tænke mig at se mere på, er enkel elektronik som f.eks. en lampe). Skal man have færdige produktionstegninger?

Venligst
Sebastian

CEO / Partner @ Deducta Online Marketing

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:49
Hej Sebastian,

Kig på www.concepthadsund.dk - de rigtig gode til at hjælpe iværksættere med at omsætte ideer til produktion. Jeg fik også god hjælp af dem da jeg startede mit firma op.

De havde forøvrigt en stand på Iværk05, og kan også træffes på HI messen i Herning i denne uge.

mvh Carsten
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 01:02

Hej Carsten

Jo mere konkret din ide er, jo større er chancen for at du får andre med på ideen - ihvertfald hvis de skal investere i den.

Du kan evt besøge vores hjemmeside for opfinderkonsortiet PL Brake på www.plbrake.dk

Med venlig hilsen

Lars C
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 01:04

Hej Sebastian

Jeg elsker når klappen går ned og det forkerte navn kommer op på det indre display - mit indlæg til "Carsten" var selvfølgelig møntet på dig.

Beklager

Med venlig hilsen

Lars C
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 16:52

HEj med jer

Tak for jeres besvarelser!

Hvis jeg skal være ærlige, var hverken det ene eller det andet noget af det jeg søgte helt præcist :)

I virkeligeheden tror jeg nok at jeg håbede på at der fandtes en slags "Vester Kopi" for sådannogle ting. Det er jo ikke fordi jeg vil sætte det helt store igang til at starte med, søge investeringer, skrive forretningsplan osv.  - Jeg har blot en ide som jeg ville få glæde af, og det er klart, at hvis andre synes den var god, ville jeg forsøge at få den solgt videre.

Det er meget simpelt en cykellygte som kan bruges på andre måder også, som er lidt unik og meget handy. Det er jo hverken særlige high-tech eller krævende, som jeg ser det :)

Jeg vil kigge lidt vider på mulighederne derude...
De bedste  hilsner
Sebastian Gullak

CEO / Partner @ Deducta Online Marketing

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 21:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sebastian,

Prøv evt. dette firma:

....hvis du sender mig en beskrivelse, kan jeg måske evt. hjælpe. Såfremt der er tale om en enkelt produktudvikling/prototype, kan du måske også modelfabrikken eller www.damvig.com

...endelig vil jeg da gerne foreslå dansk cyklistforbund. Hvis du ringer derind og sprøger efter Mogens Dybdal i forbrugerudvalget, kan han måske hjælpe (han beskæftiger sig med mekanisk udvikling i sit profesiionelle liv). - Jeg kan evt. sende dig hans e-mail adresse...........

Held og Lykke .... gode cykellygter kan man ikke få for mange af ... omend jeg er gået over til navdynamo ;-)
Martin
Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 21:42
Jeg har lige præcis det du søger og tilmed den bedste løsning, som du overhoved kan komme i nærheden af.
Og masser af referencer, der med glæde siger god for min skråsikre påstand.

Skriver til dig senere.

Hilsen
Flemming
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 21:46

Dato: 9/5/2005 3:49:23 PM Forfatter: Carsten Jacobsen Hej Sebastian, Kig på www.concepthadsund.dk - de rigtig gode til at hjælpe iværksættere med at omsætte ideer til produktion. Jeg fik også god hjælp af dem da jeg startede mit firma op. De havde forøvrigt en stand på Iværk05, og kan også træffes på HI messen i Herning i denne uge. mvh Carsten

concepthadsund er stjerner indenfor dette område. (Jeg var ikke klar over vi var så tæt på hinanden Carsten )

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)