Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rykkerbrev

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen!

Jeg har modtaget et rykkerbrev fra Esprit. De skriver at jeg har ikke betalt en vare, men jeg har ikke købt den. Jeg har bestilt ni emner og har beholdt kun et og otte af dem er blevet sendt tilbage. Nu skriver Esprit at jeg skal betale for to varer i stedet for en. De skriver om nogen "rettens vej", hvis jeg ikke betaler til dato. Men jeg plejer ikke at betale for varer, som jeg ikke køber. Hvad skal jeg gøre? Hvem ved, har de virkelige muligheder til at lave ballader?

MVH Dmitrij

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 22:03

Du må ringe til Esprit og fortælle, at du har returneret 8 varer. Det er ikke altid at et debitorbogholderi, har ligeså meget styr på returnerede varer, som lageret har.

Så inden du gør dig flere bekymringer, så kontakt leverandøren. Der er højst sandsynligt sket en fejl.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:08

Hvorfor kontakter du ik Esprit, og finder en løsning direkte med dem?

Tilmeldt 14. Jan 08
Skrevet kl. 22:12

Tak for dit svar

Jeg har sendt dem flere e-mail og har beskrevet alt, men uden resultat. I dag fik jeg 2. rykkerbrev hvor de giver mig sidste chance.

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 22:17

motley:

Tak for dit svar

Jeg har sendt dem flere e-mail og har beskrevet alt, men uden resultat. I dag fik jeg 2. rykkerbrev hvor de giver mig sidste chance.

Så skriver du et brev og sender pr. post, hvor du henviser til dine mail af den xxx, xxx, xxx.

Samtidig betaler du den del af fakturaen, som du ved og anerkender at skylde, og skriver du hermed formoder saldoen hermed er udlignet.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:21

motley:

Tak for dit svar

Ring til deres kundeservice, og sagen er sikkert ude af verden i løbet af 10-15 min imorgen... Så skal du ik bekymre dig om det mere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:54

Ring til det - det virker bedst. Hvis det er 1 produkt fra Esprit - hvilket ikke vil koste mere end 100-2000 kr sikkert - så håber jeg sq ikke de vil slæbe den sag i retten. Ring til dem - så jeg sikker på at de kan se det. Og hav dine gamle mails klar - så du kan dokumentere hvornår du har sendt dem (dato og klokkeslæt"

Tilmeldt 14. Jan 08
Skrevet kl. 08:47

Lars Mathiesen:

Ring til det - det virker bedst. Hvis det er 1 produkt fra Esprit - hvilket ikke vil koste mere end 100-2000 kr sikkert - så håber jeg sq ikke de vil slæbe den sag i retten. Ring til dem - så jeg sikker på at de kan se det. Og hav dine gamle mails klar - så du kan dokumentere hvornår du har sendt dem (dato og klokkeslæt"

En af mine bekendte var på sommerferien, da han modtog et rykkerbrev fra Telia (beløb 500 kr). Han var stadigvæk på ferien da han modtog den 2. rykkerbrev. Da han kom hjem, fik han et brev fra et advokatkontor med et samlet beløb på 1.900 kr.

Jeg har alle mails gemt på min computer. Et problem er, at jeg har sendt dem 8 emner retur, men de har kun dokumenteret 7 af dem. Hvordan kan jeg bevise at jeg har sendt otte varer retur?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)