Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kreative aminoer at netværke med!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer!

Jeg er 29 år og ønsker brændende at udleve mine designdrømme. Jeg har en akademisk uddannelse og er således ikke uddannet designer. Min store interesse er industrielt design i form af opbevaringsløsninger, belysning, o.l. og fortrinsvis i plastik.

Ideer og talent mener jeg, at der er nok af, men jeg mangler lige det sidste spark til at komme i gang med. Det er her du/I kommer ind i billedet.

Jeg søger nogen at dele mine ideer med, nogen med lige så stor interesse for design som mig selv og som også drømmer om at prøve og realisere nogle af deres egne ideer. Nogen, der også føler, at det er lidt overvældende og lidt uoverskueligt at sidde alene med sine ideer og ikke rigtig vide, hvor man skal starte og slutte. Og hvem ved, måske indgå et partnerskab med.

Du/I behøves ikke at være uddannet designere.

Da jeg p.t. bor i Odense ville det være en fordel, hvis du/I bor på Fyn, men anden placering er ikke nogen hindring.

Hvis ovenstående har fanget din/jeres interesse, så lad endelig høre fra jer. Da det her er første gang jeg skriver et indlæg, er jeg ikke helt klar over, hvordan det fungerer, om man svarer hinanden herinde eller om man sender en privat mail. Men I er velkommen til at skrive til min mail: heidi_pigen@hotmail.com 

Mvh Heidi

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 09:35
Hej Heidi

Det lyder spændende.

Jeg er selv lige blevet færdiguddannet som entrepreneurdesigner, som i al sin komplicerede enkelthed går ud på netop at realisere sine designmæssige projekter og idéer - så har du nogen spørgsmål eller bare brug for noget sparring, så er du velkommen til at sige til.

Ellers ligger der ikke "mere" i det, end at tegne og tegne og finde frem til nogle lækre ting du tror på, arbejde med dem, lave en forretnings-/realiseringsplan og herefter at finde nogen der vil producere idéen.. Det lyder nemt, det er det bare ikke altid - og det er jo her erfaring, ben i næsen og gode forbindelser er det der gør hele forskellen.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:44
Hej David

Tak for dit svar.

Jeg synes ikke, at det er så nemt at gennemskue hele processen. Er der overhovedet et marked for det produkt man vil lave, hvor meget kommer det ca. til at koste med produktionen, hvilken producent skal man vælge, hvordan markedsfører man sit produkt, hvilket materiale skal man vælge osv.

Her savner man nogen i samme situationen, så man kan supplere hinandens ideer og drage på hinandens erfaringer.

Hvor har du egentlig læst entrepreneurdesign? Det lyder som en uddannelse jeg kunne få god gavn af.

Heidi

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 10:09
Tror gerne jeg vil følge med i denne tråd, da det også interessere mig en del, men ikke aner en skid om hvordan jeg skal kunne udleve mine drømme :/ ..

Er dog kun 17år, men er MEGET interesseret i at lære ;)..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)