Hej alle aminoer.
Nu har vi fulgt lidt med på sidelinien og har endeligt taget skridtet til at springe ud og blive iværksættere. Vi har lavet et vaccine/helbredstjek firma, hvor vi har tænkt os, at vi skal ud og vaccinere/undersøge personale hos danske firmaer. Virksomheden hedder Dansk Center for Sundhed.
Vi har i forvejen lavet aftaler med omkring hvem der skal ud og udføre vores service, samt med leverandør af udstyr og vacciner.
Desuden har vi nu fået lavet en hjemmeside http://www.dcfs.dk
Derfor ligger det lige til højrebenet, at spørge jer derude, om ris og ros (Forhåbentligt også det sidste) til hjemmesiden.
På forhånd tak for hjælpen.
Mvh Dan |
Æblerne er et godt symbol på noget sundt og godt.
Jeg synes måske skyggerne under ser lidt for små ud - de må gerne have en større og blødere skygge der definerer fladen de ligger på lidt mere.
Jeg synes farvesammensætningen på siden er lidt hård - måske er det de røde linjer der virker for dominerende - de skulle måske være lidt tyndere.
Menuen virker forkert i sin nuværende form : venstre-stillet - jeg tror jeg ville eksperimentere med at enten centrere eller venstrestille i forhold til den lodrette røde linje.
Så skal overskriften måske ud til venstre istedet.
Undersiden: Influenca og vaccination - der står influencavaccine lige under den røde linje - den ville jeg flytte lidt ned.
De lodrette punktforms ikoner ser lidt ud som et I som i is - det forstyrrer læseligheden lidt og det var måske mere interessant med et æble eller et andet ikon ( et simpelt kunne også bare være en bullet)
Tabellen under økonomiske fordele ville være mere læsbar hvis der var lidt margin/padding rundt i hver celle.
Hovedindtrykket af siden er : et sobert og ærligt udtryk og projektet virker i mine lægmands øjne da også spændende.
Held og lykke med det.
Mvh. Bo