Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag og vurdering af vores nye hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle aminoer.

Nu har vi fulgt lidt med på sidelinien og har endeligt taget skridtet til at springe ud og blive iværksættere. Vi har lavet et vaccine/helbredstjek firma, hvor vi har tænkt os, at vi skal ud og vaccinere/undersøge personale hos danske firmaer. Virksomheden hedder Dansk Center for Sundhed.

Vi har i forvejen lavet aftaler med omkring hvem der skal ud og udføre vores service, samt med leverandør af udstyr og vacciner.

Desuden har vi nu fået lavet en hjemmeside http://www.dcfs.dk

Derfor ligger det lige til højrebenet, at spørge jer derude, om ris og ros (Forhåbentligt også det sidste) til hjemmesiden.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh Dan

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 202
Fra  Monbo Skrevet kl. 16:55
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Æblerne er et godt symbol på noget sundt og godt.

Jeg synes måske skyggerne under ser lidt for små ud - de må gerne have en større og blødere skygge der definerer fladen de ligger på lidt mere.

Jeg synes farvesammensætningen på siden er lidt hård - måske er det de røde linjer der virker for dominerende - de skulle måske være lidt tyndere.

Menuen virker forkert i sin nuværende form : venstre-stillet - jeg tror jeg ville eksperimentere med at enten centrere eller venstrestille i forhold til den lodrette røde linje.

Så skal overskriften måske ud til venstre istedet.

Undersiden: Influenca og vaccination - der står influencavaccine lige under den røde linje - den ville jeg flytte lidt ned.

De lodrette punktforms ikoner ser lidt ud som et I som i is - det forstyrrer læseligheden lidt og det var måske mere interessant med et æble eller et andet ikon ( et simpelt kunne også bare være en bullet)

Tabellen under økonomiske fordele ville være mere læsbar hvis der var lidt margin/padding rundt i hver celle.

Hovedindtrykket af siden er : et sobert og ærligt udtryk og projektet virker i mine lægmands øjne da også spændende.

Held og lykke med det.

Mvh. Bo

Besøg webshop med unikke håndlavede smykker på Monbo.dk

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 20:11
Hej Dan Det er helt rart at se en ny hjemmeside der næsten overholder w3c- standarderne for html-kodning. Næsten fordi der har sneget sig et par småbøffer ind på siderne "Sundhedspakker" og "kontakt os". Det er ikke de store fejl vist bare et par

tags der ikke er afsluttede. Grafisk virker sitet meget behagelig på mig men den slags er jo subjektivt. -Tror dog at stilen passer meget fint til jeres målgruppe. God vind med projektet!

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 20:35

Hej Dan,

Jeg må indrømme jeg ikke er imponeret. Det ligner noget der er hjemmestrikket, hvilket det jo også er, men jeg vil mene som en virksomhed med Vaccine er man nødtil at udvise lidt mere seriøsitet.

De ting der irreterer mig mest sådan lige umiddelbart er den helt grå baggrund og det sorte i top og bund. Jeg tror du skal prøve at gøre det meget mere simpelt og droppe boksene.

Jeg tror jeg ville gøre følgende:

• Lave en helt hvid side
  • Fokuser på at finde en lækker skrifttype til overskrifter og brød-tekst - laver linie afstand mellem linier og fokuser på at lave noget så lækkert som muligt uden for meget effekter. Gøre det tydeligt hvad der er links og hvad der ikke er links.
  • Bruge nogle friskere farver. Limegrøn, blå og orange.
  • Brug et stort billedet i toppen af sitet - beskærret det lidt kreativt - f.eks. jeres æble, et træ, blade eller lignende.

VIlle prøve at fange lidt af den stil der er i dette logo: http://www.velflex.dk/

Held og lykke med projektet.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:38

Skarpe billeder af sunde mennesker, lyse farver (lyseblå, gråtoner) som colorscheme og simple links og sektioner

Fra København
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 30
Fra  Mit website 99 Skrevet kl. 10:50

I kan evt. lave et samarbejde med Lægernes Vaccinations Organisation vedr. vaccine: www.sikkervaccination.dk

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 10:59

Kommer der ikke længere en pop-up om at man er ved at kommentere et tussegammelt indlæg? :)

Fra København
Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 30
Fra  Mit website 99 Skrevet kl. 15:59

Tjooo, der kom et eller andet op, men trykkede bare "forsæt." Men kan godt se det er et meget gammelt indlæg nu. :) 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)