Hej alle aminoer.
Nu har vi fulgt lidt med på sidelinien og har endeligt taget skridtet til at springe ud og blive iværksættere. Vi har lavet et vaccine/helbredstjek firma, hvor vi har tænkt os, at vi skal ud og vaccinere/undersøge personale hos danske firmaer. Virksomheden hedder Dansk Center for Sundhed.
Vi har i forvejen lavet aftaler med omkring hvem der skal ud og udføre vores service, samt med leverandør af udstyr og vacciner. Desuden har vi fået lavet en hjemmeside http://www.dcfs.dk
Vi står nu og mangler en sælger, som kan sælge vores produkter til virksomhederne, B2B. Vi er et fleksibelt firma, som kan levere servicen på alle brofaste danske områder og der er for så vidt ikke nogen umiddelbar grænse for vores omsætning.
Spørgsmålet lyder derfor, da vi nu er en nyopstartet virksomhed og vores erfaring er begrænset. Er det realistisk at skaffe en sælger der aflønnes udelukkende efter provision og hvad ville det eventuelt være forventeligt at en sådan skulle have?
En medarbejder hos en kunne som deltager i vores sundhedsprogram vil skabe en omsætning på mellem 100-400 kroner, så der burde være mulighed for at skabe noget omsætning.
Vi er naturligvis også interesseret i, hvis nogle af alle jer erfarne iværksættere har nogle forslag til, hvordan vi kommer ud med vores produkt.
Mvh Dan (En del af firmaet) |
Lyder som et spændende produkt/service i har jer, og meget anderledes..
Der er jo altid mulighed for at ansætte en freelance sælger for en start periode indtil I selv vil ansætte en fast.
I er meget velkommen til kontakte mig på jesper@smileykids.dk , jeg er freelancer og har mere end 7 års erfaring, kender alt til salg og dets opbygning. Jeg kan hjælpe jer på flere område, skriv gerne og vi kan gå i dybere idalog