Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Scannet - søgemaskineoptimering

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :
skulle man knytte en sidst kommentar til de to seomoduler kunne det være at.

Modulet til shoppen er mere produktspecifik

Du har en gruppe Nixon og under den kan du skirve om Nixon ure.

Du har så et produktThe 286 - sort og under det produkt kan du skrive om The 286 - sort

Så er der chancer for at du kan finde på begge søgeord bagefter.

Vil du derimod gerne findes på : armbåndsure, billige ure, eksotiske ure, dykker ure osv... ville jeg vælge det andet modul.

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 14:56

Kære venner
Jeg har nu tilkøbt Scannets modul. Og så sidder jeg og studerer ....... Det er ikke meget vejledning der følger med - efter min mening - når man nu er en novice.

Kan nogen tydeliggøre for mig:

Produkt:
Produktnavn (150 tegn): Er det som vil stå i toppen af skærmen. Forstår denne tekst er ret vigtig, og at netop dette er en væsentlig del af det tilkøbte ?

Beskrivelse (200 tegn): Hvor vil dette fremgå ? Kun i søgemaskinerne - eller også på min side ? Hvorfor tilføje mere her, og ikke bare i den oprindelige produkt beskrivelse som allerede er i shoppen (5000 tegn) ?

Søgeord for profilering (500 tegn): Hvad gør dette - og hvor optræder det ?

De samme spørgsmål gentager sig for så vidt angår 'Produktgruppe'.

Jeg håber I vil forbarme jer, og indføre mig i mystikken ...Indifferent

Hilsen
Gitte

vb

Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 18:15

Jeg har Scannets søgemaskineoptimeringsmodul og er glad for det. Efter jeg fik gang i skriveriet (tager laaang tid hvis man har mange varer), er mit antal besøgende steget betragteligt. Faktisk så meget, at jeg overvejer helt at droppe adwords.

Anbefaling herfra Yes

Venlig hilsen Lone

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:05

Bondekonen:

Jeg har Scannets søgemaskineoptimeringsmodul og er glad for det. Efter jeg fik gang i skriveriet (tager laaang tid hvis man har mange varer), er mit antal besøgende steget betragteligt. Faktisk så meget, at jeg overvejer helt at droppe adwords.

Anbefaling herfra Yes

Hvis dine Adwords iøvrigt giver overskud, hvorfor så standse dem? Medmindre altså du ikke kan nå at pakke alle varerne.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:06

Gittemor:

Kære venner
Jeg har nu tilkøbt Scannets modul. Og så sidder jeg og studerer ....... Det er ikke meget vejledning der følger med - efter min mening - når man nu er en novice.

Kan nogen tydeliggøre for mig:

Produkt:
Produktnavn (150 tegn): Er det som vil stå i toppen af skærmen. Forstår denne tekst er ret vigtig, og at netop dette er en væsentlig del af det tilkøbte ?

Beskrivelse (200 tegn): Hvor vil dette fremgå ? Kun i søgemaskinerne - eller også på min side ? Hvorfor tilføje mere her, og ikke bare i den oprindelige produkt beskrivelse som allerede er i shoppen (5000 tegn) ?

Søgeord for profilering (500 tegn): Hvad gør dette - og hvor optræder det ?

De samme spørgsmål gentager sig for så vidt angår 'Produktgruppe'.

Jeg håber I vil forbarme jer, og indføre mig i mystikken ...Indifferent

Hilsen
Gitte

Selvfølgelig:

Produktnavn: Hold dig til 67 tegn - og brug det vigtigste ord først. Det, du skriver her, er sidetitlen - og det er den, der står som "linket" i Googles søgeresultat. EKSTREMT vigtig!

Beskrivelse: Hold dig her til ca. 160 tegn. Skriv en sælgende tekst med brug af sidens vigtigste nøgleord. Det er den tekst der (som regel) vil stå under linket i Google. En god tekst her kan give dig masser af besøgende.

Søgeord for profilering: Det er faktisk Meta Keywords. Google vægter dem ikke, men ingen kender morgendagen, så udfyld dem. Brug her 3-6 ord adskilt af komma. Og det SKAL være ord, der findes i brødteksten på den pågældende side.

- og svaret er nøjagtigt det samme hvad angår produktgrupper.

Måske kan du have glæde af at læse denne: Hvad er søgemaskineoptimering og denne SEO guide

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 08:47

Arj Thomas - 1000 tak, det var lige det jeg behøvede at høre - forklaring !  Jeg har læst mange af dine øvrige svar, og du kan uden falsk beskedenhed Embarrassedtilbyde dig til nævnte firma som skribent til deres guide.

Så jeg forstår at med dette tilkøb vil jeg til forskel fra tidligere have unikke titler og beskrivelser for hver side, hvor jeg tidligere baer havde det samme - fordi mulighederne var begrænsede i 'standard versionen' af shoppen ?

Dejligt med det her sted Smile

Stor hilsen fra
Gitte

vb

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 09:26

Velbekomme Gitte!

Og ja - du har forstået det korrekt.

Jeg har slet ikke tid til at skrive manualer - og jeg tror heller ikke, at ScanNet prioriterer det så højt ;-) 

Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 11:33

Det gør de ikke, desværre

Venlig hilsen Lone

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)