Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PR med succes

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarke Bekhøj:

Hej Anders

Har du en teknisk forklaring på hvilken teknik pressport bruger der øger risikoen for at mailen ender i et spamfilter, tvivler ikke på dig - bare nysgerrig :-)

Hej Bjarke

Nu er det jo weekend, så jeg har ikke Anders siddende overfor mig i dag ;-) - men jeg tror blot han refererer til lignende systemers funktion.

Der er sikkert en logisk teknisk årsag, men indtil en kompetent fyr lige beriger os med den, kan vi antage - dog bestemt ikke med sikkerhed - at også Pressports funktion fungerer som Pressesystemt beskriver i deres FAQ:

"Hvad er åbningsstatistik (openrate)?
Aktiverer du åbningsstatistikken kan du se hvilke modtagere, der har læst pressemeddelelsen. BEMÆRK: 1) Det er ikke alle modtagere, denne teknik virker på og du vil derfor ikke kunne se om pressemeddelelsen er blevet læst eller ej. 2) Aktiverer du statistikken er der en øget risiko for, at pressemeddelelsen bliver fanget af modtagerens SPAM-filter." ( http://pressesystemet.dk/default.asp?page=12 )
Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarke

Jeg har talt med en af folkene bag pressesystemet, og jeg antager, at deres system er lignende Pressports. Ifølge ham var der stor risiko for, at pressemeddelelser ville blive opfattet  som SPAM ved brug af åbningsstatistik, og frarådede derfor klart at bruge det.

Uden at skulle kloge mig for meget på det rent tekniske, så er det vel noget med, at pressemeddelelser med åbningsstatistik er vedhæftet en sporingsanordning til at identificere modtageren, og at en sådan opfattes mistænkeligt af et SPAM-filter. Jeg er sikker på, at der findes mere teknisk kyndige aminoer, som kan forklare det bedre ;-)

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)