Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt produkt - egen hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Vi udvider snart vores sortiment til også at inkludere ladcykler - heraf en model med hjælpemotor. De primære konkurrenter bliver www.cyclon.dk og www.cykelbanditten.dk

Produkterne adskiller sig en smule fra vores andre produkter, så vi overvejer om det måske er mest hensigtsmæssigt at lave et site kun med vores nye ladcykler? Er der nogen der har en mening om dette?

Hilsen Morten

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 10:02

Hej Morten

Hvis produktet adskiller sig meget så ville jeg lave en anden side for dem, da du så kan målrette den imod den rette målgruppe.

derudover: jeg søger faktisk en ladcykel - vil i lave en leasing løsning på disse? - for det kunne være rigtig interessant! Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:22

Hej Janus

Ja - det bedste er nok en seperat hjemmeside. Jeg ser dog bare ikke frem til alt det arbejde der er i at få et godt site op og køre..... For slet ikke at tale om at finde et godt domæne... pu ha....

Leasing? Det havde jeg faktisk aldrig overvejet - men hvis der er et marked for det, så tager vi da gerne den mulighed med også :) Har du erfaring med at udarbejde leasingaftaler, og prisstrategier etc. for leasingaftaler?

Jeg kan dog sige at vi kommer til at være DK's billigste leverandør af ladcykler Big Smile

Hilsen Morten

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 10:44

Hej Morten

Nej, ikke rigtig.
Jeg var bare ude og kigge efter en sådan cykel for nylig til firmaet, men jeg synes ikke lige jeg havde de 8 - 10.000 sådan en koster, også er leasing den eneste rigtige løsning jeg kunne finde og der er vist kun 1-2 firmaer som tilbyder dette i forvejen på ladcykler.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)