jeg står i den situation at jeg skal flytte op til kæresten i Aalborg, skal det fremtidige job findes her. Ud fra mine kriterier om det perfekte job, har jeg valgt at jeg vil gå freelance.
Jeg er en glad og frisk fyr som sætter pris på et smil i dagligdagen. Jeg er meget proaktiv og selvstændig. Jeg har mine talegaver i orden, og nyder kontakten til andre mennesker. Som person trives jeg hvor der sker ting omkring mig, og har en indre ro som gør jeg kan klare et hektisk miljø.
Jeg har en meget solid salgserfaring, jeg har altid arbejdet i salgsbranchen, og det er et fag hvor jeg nyder at tage på arbejde. Jeg har gennem min tid som sælger, lært og behersker alle salgstekniker på meget høj plan. Jeg har været med til at skabe vækst i nedadgående markeder med flere firmaer.. Jeg er uddannet i personprofiler så ved ligeledes hvordan hver kommende kunde skal bearbejdes for at kunden får den bedst mulige oplevelse. Jeg har de mest anerkendte salgsuddannelser i ryggen fra både Mercuri og Cultivator. Jeg har mere end 6 års erfaring med opsøgende B2B salg, og har vel et sted imellem 5000 - 7000 afholdte kundermøder i rutinetasken.
Det er vigtigt for mig at finde firmaer, hvor kvalitet og efterfølgende kundeservice af arbejdet er ting som fylder meget i den daglige drift.
Jeg har erfaring inde for markederne (webløsninger, SEO pakker, Back-up systemmer, telefonni) - (Markedsføring, annnoncesalg og rådgivning, har her siddet med kunder som lagde op til 1.000.000, så har erfaring med store kontrakt forhandlinger). - samt erfaring ind for salg til butikker, har haft ansvaret for over 300 butikker, og salg og produkteksporing ansvar lige for dem.
Markeder hvor jeg ikke har erfaring, betyder intet..FORDI JEG BEHERSKER HÅNDVÆRKET, JEG ER IKKE PISTOLSÆLGER, MEN PROBLEMLØSER. |
Hej Jesper
har du en mail man kan sende til ?
MVh Sussie sussie@grafield.dk