Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgsbreve.. Men har ikke noget CVR endnu.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen ideer til noget reklame man kunne linke sammen med lidt PR og et salgsbrev ?..

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 10:33
Er det hjemmesider du laver, I så fald kunne du jo lave en konkurrence, hvor man kunne vinde en hjemmeside (indenfor rimelighedens grænser)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:53
Den største barierre er din lave alder, som for nogen vil signalere lav kvalitet og dårlig dokumentation.

Derfor vil nogle solide referencer være den bedste reklame, du kan få.

Hvis du tør være lidt selvironisk, kan du etablere en figur Brian X, som er den klassiske "Brian-stereotyp". Når han bliver 18, skal han have den fedeste øse, som han så smadrer i løbet af et par uger. Modsætningen til dette er dig, der på din 18-års dag får dig et CVR-nummer og sætter fuld fart på din virksomhed.

mvh Hans

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 12:04
Hmm.. Den med selvironien er faktisk ret god ;) ..

Men er der nogen der kender et sted man kan få skrevet en pressemeddelelse uden at det koster flere tusinde.. Hørte om et sted på nettet der ikke lavede andet, og som tog ca 300kr for det eller sådan noget.. Det er lidt det jeg er ude efter, eftersom jeg har ret lave priser, så har jeg ikke 10.000 kr til PR og reklame..

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:01
Tvivler på, at du for 300,- får ret meget brugbart...
En simpel markedsføringsteori går på, at det koster penge at tjene penge. Og et proff salgsbrev udarbejdet af f.eks. Hans vil bestemt kunne tjene sig hjem igen...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)