Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgssporing

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste af mine ordrer indeholder ikke nogen referering.

Jeg har hentet et script jeg fandt på google og installeret på min hjemmeside der gemte den initielle referering på kundens computer således at refereringen blev hentet frem hvis kunden senere gik hen og besøgte mig. Det fungerer nogen gange - men:

Mange af mine kunder er helt uden referering eller har referering præcis fra det produkt de bestilte - jeg er interesseret i at vide hvor mine kunder kommer fra !

Er der nogen der har en ide om hvordan man får salgssporing til at fungere ordentligt så jeg kan få en ide om hvilke reklamepenge der giver godt igen og hvilke der er spildte?

VH Jørgen Olsen

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår hvad du skriver, men umiddelbart kan det lyde som om du har problemer med at få sporet "på tværs af domæner". Problemet kan opstå hvis du har betalingsgateway på et andet domæne end dit eget. Det har man typisk. Hvis ikke du har taget højde for det vil dine transaktioner stå med dit eget domæne som trafikkilde.

Læs om sporing over flere domæner her: http://www.google.com/support/analytics/bin/answer.py?hl=da&answer=55503

Venlig hilsen

Louise E

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)