Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmering af website

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Hvad må prisen for programmering af et site som euro-ads, IQMedier el.lign sites koste?
Fuldt funktionsdygtigt, gerne typo.

Måske du har et godt tilbud?

Hans

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 15:49

Hej,

Hvis du skriver til mig på krii08@hotmail.com vil jeg nok godt give dig et tilbud :)

mvh Kristoffer

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 16:19
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan lave det for måske 1200 kr. eller 900, ok? ellers kan jeg få mine filipinske programmørslaver til det for 600 kr. ok nice? vi behøver ikke kravspecifikation vi koder bare noget ok? ellers så kontakt mig ok?

Det var så resumet på den tråd du lige har startet.

/Arco

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 16:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror det Arco prøver at sige er; du bliver nok nød til at specificere din krav lidt grundigere før nogen kan give et seriøst bud på opgaven Big Smile

Du kan evt. kigge lidt på http://www.mc-solutions.dk/artikler/sadan-skrives-en-kravspecifikation for at få lidt inspiration.

Hvis du ikke har interesse i at lave den kravsmæssige specificering så kan du hyre en konsulent som i samarbejde med dig kan klarlægge kravene samt nedfælde dem i en teknisk produktspecifikation som du kan indhente tilbud på baggrund af.

Mvh Peder

P.s. Et umiddelbart bud på din opgave vil nok ligge i intervallet 25k - 1 mill

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 18:24

Hej Hans,

Vil give ovenstående Aminoer ret i, at du må komme med en mere detaljeret beskrivelse af dit projekt før nogen kan give dig et tilbud. Du er velkommen til at sende mig en mail med de krav du stiller til siden, og så vil jeg udregne en pris til dig. Vi har dog ikke slaver ansat, men intelligente mennesker med en høj uddannelse bag sig, og jeg er den eneste kuli her i firmaetWink.

Med venlig hilsen

Lars
www.indosoft.dk

Tilmeldt 29. Jun 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 05:45

- kravsspecifikation følger.........

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 08:07

Arco Iris:
eg kan lave det for måske 1200 kr. eller 900, ok? ellers kan jeg få mine filipinske programmørslaver til det for 600 kr. ok nice? vi behøver ikke kravspecifikation vi koder bare noget ok? ellers så kontakt mig ok?

Hvad er pointen...?

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 10:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter Skouhus:
Hvad er pointen...?

Er den virkelig så svær at forstå? Nå, men der ligger en skjult opfordring til 1.) at trådstarter bruger bare en lille smule krudt på at skrive hvad det er de søger og 2.) at dem der svarer ikke bare skriver deres standardsvar om at det kan de sagtens lave og så slynger en total random pris ud, på trods af manglen på 1.). Niveauet er simpelthen kraftigt dalende i trådende herinde og finanskrisen har ikke gjort det bedre, her hvor alle forsøger at faldbyde hinanden med priser hvor det umuligt kan lade sig gøre at levere et stykke professionelt arbejde.

Det kan så være du føler det ramt over min kommentar omkring "out sourcing" til diverse eksotiske egne og det er nok bare baseret på mine egne erfaringer med kvaliteten, den generelle mangel på at få alle detaljer i orden og helt totalt manglende bussiness forståelse i forhold til hvad det er kunden skal bruge det de laver til og hvorfor det er vigtigt det ikke fucker op. Men det skal du ikke tage ilde op, det er bare min mening...

/Arco

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 11:07

Jeg tager ikke noget ilde op eller føler mig ramt...mit skind er lige så tykt som en elefant men jeg fangede bare ikke morsomheden.

Hvis du vil se eksempler på outsourcing som "funker" så kik på de kunde udtalelser vi har på vores side http://www.1902software.dk/index.php?id=41

p.s. Alt som er beskrevet ovenfor er lavet i Manila, altså outsourcing lavet af Filippiner. 

Der er mange kloven og uprofessionelle virksomheder i denne industri og de ødelægger meget ved at fjoller useriøst rundt, men der er også virksomheder som er i stand til at leverer varen år ind og år ud, hvor tingene funker..

Mvh

Peter

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 11:12

Hej Arco,

Godt indlæg du kom med og jeg vil gerne følge op på din tråd.

Jeg kan godt følge dig i, at der mange gange ikke følger en detaljeret beskrivelse med når der bliver søgt om at give et tilbud på et stykke arbejde. Jeg tror at du glemmer, at det mange gange er private som ikke har megen erfaring med eksempelvis CMS løsninger, det er jo derfor de mangler en nørd som dig til at klare det for demWink. Medhensyn til priser, bliver vi da mange gange underbudt af danske firmaer og det har jeg da det helt fint med, hvis der ikke er konkurrence glemmer man jo mange at udvikle sig.

Du nævner, at du selv har haft problemer med at outsource IT.  Det må jo betyde, at du selv har haft ønske om at spare penge eller haft mangel på tid til at få løst en opgave. Måske du valgte den forkerte partner? det sker jo ikke bare i udlandet men også derhjemme, ingen er fejlfri og hvis man har tænkt sig at outsource til lande med billig arbejdskraft kræver det først og fremmest at man forstår, at de kun taler engelsk og arbejdskulturen er anderledes end derhjemme, ” The Skandinaven Way” finder du ikke herude. Men hvis firmaet har dansk ledelse på stedet så skulle da være styr på forståelsen vedr. den måde der arbejdes på derhjemme, resten er op til begge parter at finde ud af, er opgaverne beskrevet på engelsk, vil jeg tro, at du ikke vil få mange problemer med at finde dygtige folk derude. Hvis du vil prøve at bruge vores service er jeg sikker på at du vil blive tilfreds med samarbejdet, det betyder ikke at vi ikke laver fejl, selvfølgelig gør vi det, ingen er fejlfri og slet ikke jegSmile.

Forsat god dag til jer alle

Med venlig hilsen

Lars

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)