Hej Arco,
Godt indlæg du kom med og jeg vil gerne følge op på din tråd.
Jeg kan godt følge dig i, at der mange gange ikke følger en detaljeret beskrivelse med når der bliver søgt om at give et tilbud på et stykke arbejde. Jeg tror at du glemmer, at det mange gange er private som ikke har megen erfaring med eksempelvis CMS løsninger, det er jo derfor de mangler en nørd som dig til at klare det for dem
. Medhensyn til priser, bliver vi da mange gange underbudt af danske firmaer og det har jeg da det helt fint med, hvis der ikke er konkurrence glemmer man jo mange at udvikle sig.
Du nævner, at du selv har haft problemer med at outsource IT. Det må jo betyde, at du selv har haft ønske om at spare penge eller haft mangel på tid til at få løst en opgave. Måske du valgte den forkerte partner? det sker jo ikke bare i udlandet men også derhjemme, ingen er fejlfri og hvis man har tænkt sig at outsource til lande med billig arbejdskraft kræver det først og fremmest at man forstår, at de kun taler engelsk og arbejdskulturen er anderledes end derhjemme, ” The Skandinaven Way” finder du ikke herude. Men hvis firmaet har dansk ledelse på stedet så skulle da være styr på forståelsen vedr. den måde der arbejdes på derhjemme, resten er op til begge parter at finde ud af, er opgaverne beskrevet på engelsk, vil jeg tro, at du ikke vil få mange problemer med at finde dygtige folk derude. Hvis du vil prøve at bruge vores service er jeg sikker på at du vil blive tilfreds med samarbejdet, det betyder ikke at vi ikke laver fejl, selvfølgelig gør vi det, ingen er fejlfri og slet ikke jeg
.
Forsat god dag til jer alle
Med venlig hilsen
Lars