Jeg har desværre ikke tid til at køre videre med mit gaming community, grundet uddannelse. Jeg har derfor valgt at sætte sitet til salg til højeste bydende. 2tm.org er et community indenfor Gaming & Computer. Vi skriver nyheder om Counter-Strike, Facebook, Internettet, Windows, Spil osv. Sitet har lige fået nyt design, som kan ses på www.2tm.org , som jeg er meget tilfreds med. Ellers er sitet programmeret i ASP. Der følger et nemt admin panel med til som der bruges alm html i. Serveren er fra Surftown Erhverv. Siden har ca. 400 unikke hits om dagen via. Chart og i alt Brugere 2524
Steelseries har vi en aftale med, de hjælper os meget gerne med præmier til konkurrencer, cups osv. Det er kun via. Google og de eneste "penge" reklamer jeg har på sitet. Ellers køre vi konkurrencer via. SMS, som går rigtig godt, det giver en 300-400 kr på en måned.
Der er store muligheder i 2tm, hvis man bare har kræfterne. Kom med seriøse bud. Send telefon nummer og bud via. PB, så kontakter jeg jer. Er ikke aktiv på dette forum, så ja - ring eller skriv e-mail.
Venlig hilsen |
Kontakt mig på
Aggerpetersen@gmail.com