Godt gået Kristian |
hold da kæft I er nogen IDIOTER tag lige og tør jeres øjne skiderikker
Godt gået Kristian |
hold da kæft I er nogen IDIOTER tag lige og tør jeres øjne skiderikker |
Du formår så sandelig at gennemvæde bålet med al slags brandbart materiale. Hvem er det der græder, samt opretter indlæg omkring dårlig modtagelse, og vi er nogle idioter?
Man ligger som man selv har redt. |
Man kan sige det hele ligger i ordvalget... Og lige for at vende tilbage til det med at råbe, så klare du det meget godt selv... ;D |
Tudekiks kan fåes på tilbud i NETTO !!
ta du cyklen derned Amigo |
Hej Amigo Her på Amino taler vi til hinanden i en god og positiv tone, er det et problem for dig at overholde disse, for de fleste i samfundet enkle og fornuftige regler, så er der altså ingen der tvinger dig til at være her. Denne gruppe (jantetæskeren) er netop beregnet til at "klappe sig selv og hinanden på ryggen" og vise andre hvor god man er til <et eller andet> Så her er indlæg som dette om placeringen på google helt i orden, og du bedes holde dine personlige fornærmelser og kalden folk idioter for dig selv. Jeg kan varmt anbefale dig at gå en tur i skoven, kigge lidt på efterårsfarverne og trække lidt frisk luft inden du returnerer til Amino igen. Så kommer du forhåbentligt retur med et mere positivt syn på andre mennesker. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Mange tak Jesper, det er sgu dejligt når tingene lykkedes og nu nærmer julen sig og så håber jeg at det er muligt at få plukket nogle gode saftige æbler. Vi har i mellemtiden også fået en side mere op som nr. 4, så vi har 2, 3 og 4 pladsen på skagen ure nu. Jep, skagen ure er sgu kommet godt fra start. |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
De 2 blogs du har lavet, hvor finder jeg dem, kan kun se den ene ? |