Jeg har nu søgt på alt hvad jeg formåede at stave til i google dog uden det store resultat for mig.
Jeg søger en eller flere leverandør / grossister af engangsservice / emballage til grillbarre / pizzabar med mere indenfor fastfood emballage.
Er her ikke en eller flere friske Aminoer som har lidt eller god viden og nogle link til leverandør af disse produkter i Tyskland / Polen. Det jeg søger er pølsebakker, burgerboxé, pizzaæsker, lommer eller kort fortalt ”alt” inden for emballage for fastfood og pizzariaer.
PS. Leverandeøerne på gerne ligge i den nordlige del af landene men det er dog ingen betingelse.
Jeg har en svigerfar der arbejder som sælger hos Abena, så jeg kan lige høre ham hvordan og hvorledes, og evt. finde en kontaktperson i kan få fat i i Abena.
Jeg har en svigerfar der arbejder som sælger hos Abena, så jeg kan lige høre ham hvordan og hvorledes, og evt. finde en kontaktperson i kan få fat i i Abena.
Nu er Abena ikke spec billige.. hvis man bare lukker øjnede og betaler er det nemt nok at finde og ville være meget nemmere bare at bestille same produkter hos cartering firmaerne¨
vi kikker efter fornuftige priser, kan vi ikke finde er her en mulighed mere for en ihverksætter, syntes det er trist man selv skal i gang fordi dem som sælger ganger deres indkøbepris med 10
Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)