Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for en smule hjælp,

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 31. Dec 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Jeg sidder og skal rådgive en forretningspartner om en ny hjemmeside, og vi har meget svært ved at se hvor vi bevæger os prismæssig for udvikling af et sådanne site.

Site skal indeholde nedenstående:

Auktions modul

Shopmodul hvor brugeren også kan lægge vare ind, hvis de er godkendt der til.

(Lidt ligesom dba.dk)  

Og dernæst skal bruger ikke kunne se, hvem der har uploadet det pågældende produkt, før det er købt via shopmodul eller auktions modulet.

Er der nogen der kende et standart site der kan ovenstående, eller nogen der har lyst til at give et estimat hvad det koster at udvikle et sådanne site.

Jan Laurenborg Olsen

Diving 2000 A/S

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 12:48

Hej,

Altså tror at det kræver man selv udvikler noget, og priserne vil nok svinger meget efter hvem man spørg.. Men mit bud vil lyde på en 10 - 20 tusinde.. Uden at være gået i detaljer..

Mvh Kristoffer

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 13:20

Det er ikke nemt at estimere, og kan ikke gøres ret præcist. Under "auktionsmodul" kan der jo ligge en million forskellige ting og funktioner. Og jeg tror ikke, du finder et standardsystem, som kan gøre lige præcis det du vil have, hvorfor masser tilpasning så ville være nødvendigt.

Jeg tror ikke, du får lavet noget (godt) for under 20.000. Og jeg vil også advare imod at få det lavet for billigt. Særligt hvis auktionsdelen og den tilhørende shop er det centrale på websitet, og man mener det seriøst, så ville jeg sørge for at det blevet godt og ordentligt første gang.

Jeg ville nok kontakte nogen af de større webbureauer og få et tilbud der. Alt afhængig af hvordan den nye hjemmeside skal være, hvilket og hvor meget indhold der skal være på det, og hvilke systemer der skal bruges, vil mit bud også være, at du kommer over de 50.000. Her vil du få en professionel projektleder tilknyttet, som er vant til at estimere opgaver. Men igen, det kommer an på hvor seriøst det er. ;)

Fra Odense
Tilmeldt 31. Dec 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 13:26

Vi er seriøse med vores projekt, og min egen forventning var at et sådanne projekt nok skal kunnes laves for kr. 50.000-60.000

Men var ikke 100% sikker

Jan

Jan Laurenborg Olsen

Diving 2000 A/S

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 09:32

Projektet med auktionsdel, webshop betaling osv. er ikke realistisk at gennemfører på så få timer.

Med tilpasninger/justeringer/test/feedback/dialog osv. oven i det reelle stykke arbejde så er det nemmere at samle flasker på stranden end at lave sådan en løsning til 10-20k.

Jeg vil nok også sige at jeres budget på 50-60k måske nok er i underkanten med mindre i finder nogle som har en del af teknologien liggende klar i forvejen.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 09:48

Har i lavet en kravsspecifikation til projektet?

Hvis det er tilfældet kan du sende den til mig og så skal jeg gerne vende tilbage med et timeestimat (det er vel det du skal bruge? Så kan prisen jo altid korrigeres efter hvor dyr en udvikler der skal på).

Du kan fange mig på psj@ivaldi.dk

Mvh Peder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)