Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop / opgave

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jun 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Da ingen åbenbart ville hjælpe prøver jeg igen.

1 -  Jeg skal bruge en webshop (enkelt men alligevel trendy - Betalings mulighed skal bare være kontooverførsler) temaet kan fås hvis man melder sig.

2 - Den skal være billig. Evt. kan personen / firmaet der laver den få god reklameplads på siden og på andre ting der sendes ud fra siden / firmaet.

Skyd løs hvis nogen har interesse i ovenstående.

pft / mvh

Frederik

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 20:14

Hej,

Jeg kan da godt hjælpe dig til en god pris, hvis du sender en mail til mig på krii08@hotmail.com med mere information, angående designet kan jeg give dig et rigtig godt tilbud :)

mvh Kristoffer

Tilmeldt 3. Jun 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 21:03

har sendt dig en mail

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:56

Hej Frederik

Vi har i flere år udviklet og desigent webshops, på tværs af forskellige prisleje og kategorier. Vi kan tilbyde at udvikle en sådan webløsning, relativt billigt og på ganske kort tid.

Hvis du skulle være interesseret i få lavet din hjemmeside hos vores firma, er du meget velkommen til at skrive til kontakt@miragestudio.dk , så kan vi aftale en fin lav pris, som du helt sikkert vil være tilfreds med.

For seneste portfolio og firmaprofil kan du besøge vores firma's hjemmeside på www.miragestudio.dk

Jens

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:54

Hej Frederik

Jeg vil da gerne sælge dig en webshop løsning.

Den billigste måde vi kan gøre det er at du køber en design pakke, den koster 5000,- kr. så søger vi for at du for en flot og forhåbentligt protabel shop.

Vores løsning er en såkaldt lejeløsning, hvilket betyder at du betaler et fast månedligt beløb på 300 kr, og så står vi for driften, hosting og gratis telefon support.

Håber at ovenstående priser passer til dit budget.

PS: Vi er ved at lave et nyt design modul, der giver en designeren meget større frihed til at forme layoutet. Så din shop kan komme til at se ud, som om den er skræddersyet til dig.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:09
Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 14:38

Du er også meget velkommen til at sende mig en mail og høre mere om, hvad jeg kan tilbyde.

Min mail er: kristian627@hotmail.com

Med venlig hilsen
Kristian Kristensen

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:38

fstrade:

Da ingen åbenbart ville hjælpe prøver jeg igen.

1 -  Jeg skal bruge en webshop (enkelt men alligevel trendy - Betalings mulighed skal bare være kontooverførsler) temaet kan fås hvis man melder sig.

2 - Den skal være billig. Evt. kan personen / firmaet der laver den få god reklameplads på siden og på andre ting der sendes ud fra siden / firmaet.

Skyd løs hvis nogen har interesse i ovenstående.

Du skriver ikke hvad du forstår ved "billig". Hvad er dit budget?

Vi kan tilbyde en professionel køreklar webshop på Magento inkl. unikt design samt hosting og betalingsgateway hele første år til 9.995,- Hvis du ikke mener at du får behov for betalingsgateway'en kan du trække yderligere 1000 fra prisen.

Du er velkommen til at kontakte mig herinde eller læse mere på http://getashop.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)