Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

forwarder til vareprøve fra Kina

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at starte en importvirksomhed med varer fra en fabrik i Kina og jeg har efterhånden fået forhandlet alt på plads. 

Nu skal jeg så have en vareprøve hjem og regnede sådan set med at sådan en bare blev sendt med TNT eller lignende, men jeg fik denne besked fra fabrikken og jeg er ikke helt sikker på hvad jeg skal gøre:

"Yes, we are pleased to send some samples for your reference. But you have to ask your forwarder to take it."

Så hvad er en forwarder og hvordan skaffer jeg lige sådan en? Smile

Håber der er en der kan hjælpe.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

De mener at du selv skal booke afhentningen. Dvs du booker afhentningen hos TNT, UPS, DHL eller hvem det er du bruger.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 26. Jun 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænkte nok det var sådan noget. Er der nogen som har erfaring med hvem der er billigst mellem Kina og Danmark?

Tilmeldt 3. Jun 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa, Har rigtige gode erfaringer med DSV - Kornmarksvej 1 - 2605 Brøndby , de har en del egne kontorer i Kina - dem skulle du prøve.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

M.Victor:

Jeg tænkte nok det var sådan noget. Er der nogen som har erfaring med hvem der er billigst mellem Kina og Danmark?

Hvem har du konto hos/en aftale med? Vi benytter altid DHL eller UPS, da de er de mest pålidelige og effektive...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Ud fra egen erfaring på det sidste synes jeg du skal have fat i DHL, hvis det skal være kurer.De har det bedste set-up til EXW forsendelse fra Kina efter min mening.

De fleste speditører bruger en af de 4 kurerer der er ww DHL, UPS, TNT og Fed Ex alligevel, så prøv at komme så tæt på produktionen som muligt, sær hvis der kommer løbende kan du få en ok pris.

Hvis du kan nøjes med en alm. speditør så prøv DSV, Geodis Wilson, ScanGlobal, Blue Water, Leman, Kuehne +Nagel, Leman nogen af dem har economy produkter, som er næsten kurer, men er billigere fordi det tager en dag ekstra eller to.

Har selv lige fået 20kg hjem fra dør Nanjing til dør Aabenraa med DHL for DKK 985,- all in men det er kurer basis,spørg altid efter all in priser, det er lettest at sammenligne, hvis du ikke er helt inde i transportverdenen.

PM mig hvis du vil vide mere, min virksomhed sourcer en del i oversøiske lande og især Kina og har næsten udelukkende eksport til Kina.

Good luck

//

 

 

 

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 26. Jun 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mange tak for de mange gode svar, det ser ud til at jeg skal igang med at ringe rundt på mandag og finde ud af hvem der er billigst.

En vareprøver er jo ikke særlig tungt så det kan vel ikke være så dyrt igen :-)

/M.Victor

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

M.Victor:

Hej

Mange tak for de mange gode svar, det ser ud til at jeg skal igang med at ringe rundt på mandag og finde ud af hvem der er billigst.

En vareprøver er jo ikke særlig tungt så det kan vel ikke være så dyrt igen :-)

/M.Victor

Husk prisen afhænger os af hvor hurtigt du vil have vareprøven. DHL og UPS kan leverer indenfor 24-48 timer, men det er dyrer end hvis du bestiller levering indenfor 1-2 uger. Så husk at få alle info, ellers er det umuligt at sammenligne.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv til dem at de skal bruge EMS. Så skal du ikke betale en million Big Smile

Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor (og i andre).

Jeg er speditør (forwarder) med eget firma, og kan være behjælpelig med import af forsendelser i alle størrelser og kan tilbyde dig gratis og ærlig rådgivning/hjælp ved import. Ved kurer forsendelser har vi en god aftale med UPS, og ellers bruger vi eget agent netværk i det store udland og vores fordel er at vi ikke kræver samme profit som de størrer speditører, samt hurtig og proffessionel tilbagemelding...

Skulle det ha vakt interesse, er du velkommen til at kontakte mig til en snak eller skrivelse om jeres behov mv. !

De herligste hilsner - Sune

Tlf.: 23235786   /   Email: ics@forwarder.dk

 

 

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)