Hvad synes i? www.casting4all.dk? Feedback tak!
Tilmeldt 16. Jun 09
casting4all.dk
Skrevet
26-06-2009 kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Svar
Tilmeldt 24. Jun 07
Tilmeldt 16. Jun 09
casting4all.dk
Skrevet
26-06-2009 kl. 16:21
Svar
Ja det ved jeg;-) skal lige fikses.
men tak!
Svar
Tilmeldt 24. Jun 07
Det ser super ud, dog er der noget jeg ik forstår. Oppe i venstre hjørne har i 3 punkter. Hvorfor lægges disse ik ind i "topbjælken" og 3 punkter fra topbjælken flyttes ned i bjælken i bunden. På den måde udnyttes bjælken i bunden optimalt.
Jeg så ik de 3 punkter oppe i venstre hjørne før jeg begyndte at lede efter login...
Svar
Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Mads Madsen
Skrevet
26-06-2009 kl. 16:36
Svar
Hej casting4all.dk
Jeg har lige taget et hurtig kig på siden, mit første indtryk var at siden professionel og seriøs, så det har i klaret godt!
Men der er flere ting når kan surfer rundt på siden der ødelægger det første indtryk.
Ubrugelig søge funktion
Udfylder man søgningen og trykker enter sendes ens specifikationer ikke med
Ikke muligt at søge efter en alders "range", f.eks. 20 til 25
Trænings siden har flere blanke felter, hvis felterne ikke er udfyldt eller ikke tilgængelige, så fjern dem, de fylder for meget.
Profiler
Fjern tomme felter hvis de ikke er udfyldt
Beskær billeder så aspekt ratio bibeholdes, så billedet ikke bliver "aflange" og underlige
Enten åbn billederne i et nyt vindue, eller gør det muligt at se dem som galleri, med et link tilbage til profilen.
Noget der også virker i min bog lidt underlig, er linket til "Spørg de kendte", hvorfor er det link der, når jeg som gæst ikke kan se det?
Håber du kan bruge det. :)
Svar