Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i? www.casting4all.dk? Feedback tak!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:17
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 16:21

Ja det ved jeg;-) skal lige fikses.

men tak!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:25

Det ser super ud, dog er der noget jeg ik forstår. Oppe i venstre hjørne har i 3 punkter. Hvorfor lægges disse ik ind i "topbjælken" og 3 punkter fra topbjælken flyttes ned i bjælken i bunden. På den måde udnyttes bjælken i bunden optimalt.

Jeg så ik de 3 punkter oppe i venstre hjørne før jeg begyndte at lede efter login...

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 16:36

Hej casting4all.dk

Jeg har lige taget et hurtig kig på siden, mit første indtryk var at siden professionel og seriøs, så det har i klaret godt!

Men der er flere ting når kan surfer rundt på siden der ødelægger det første indtryk.

• Ubrugelig søge funktion
    • Udfylder man søgningen og trykker enter sendes ens specifikationer ikke med
    • Ikke muligt at søge efter en alders "range", f.eks. 20 til 25
  • Trænings siden har flere blanke felter, hvis felterne ikke er udfyldt eller ikke tilgængelige, så fjern dem, de fylder for meget.
  • Profiler
    • Fjern tomme felter hvis de ikke er udfyldt
    • Beskær billeder så aspekt ratio bibeholdes, så billedet ikke bliver "aflange" og underlige
    • Enten åbn billederne i et nyt vindue, eller gør det muligt at se dem som galleri, med et link tilbage til profilen.
  • Noget der også virker i min bog lidt underlig, er linket til "Spørg de kendte", hvorfor er det link der, når jeg som gæst ikke kan se det?

Håber du kan bruge det. :)

Mads Madsen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)