Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

The King of Pop er død

Side 5 ud af 6 (58 indlæg)
Tilmeldt 3. Jun 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har stor respekt for andres ret til at føle sorg over hans død, jeg var blot træls over at det skal blæses op i ALLE medier.

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 21:46

fstrade:

jeg har stor respekt for andres ret til at føle sorg over hans død, jeg var blot træls over at det skal blæses op i ALLE medier.

Det er jo også kun i dag, det sker - hvis folk får lov at sørge i fred. Det er både en sørge- og hyldest dag i dag. Tak for respekten :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Feb 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 21:48

Gå ind på informations hjemmeside, og så vil du se et medie der gudskelov ikke er hoppet med på vognenWink

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:48

fstrade:

Jeg var blot træls over at det skal blæses op i ALLE medier.

Kan jeg godt sætte mig ind i, jeg har det lige sådan med sport :o)

Men jeg tror ikke man finder mange i 30'erne eller måske helt ned til midttyverne, som ikke har en eller anden form for relation til ham eller i hvert fald hans musik, igennem stort set hele opvæksten. Derfor bliver det nok svært de næste par dage at komme udenom det. 

Tilmeldt 3. Jun 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 21:54

er selv 33 og kan godt li hans musik, MEN ikke at man kører det helt derop :-) Ville bare prøve at sætte det i relief til andre ting i livet, ikke for at fornærme nogen.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:14

Simona - Uniquebook:

Det kan sgu' godt være at det ikke er en tragedie for nogle af jer og at der sker værre ting i verden - tak - det bliver vi bombaderet med hver dag. Men at vi, der kunne lide ham ikke kan få lov at mindes ham, bare én dag - her hvor han lige er død - det er satme for lavt. At der er oprettet 2 tråde om MJ og ikke i én af dem, kan vi være i fred for uvidende folk, der lever i deres egen lille usle, negative, pressestyrede verden, det fatter jeg ikke.

Er det virkleig for meget forlangt, at vi ikke kan mindes MJ, for den person han virkelig var?

Det er ubegribeligt Angry

Kan kun sige Yes for det indlæg!

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 22:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er da rigtigt at der findes tragedier der for den enkelte kan være større end det her, men Michael Jacksons død stiller krav til alle - også dem der ikke er fans af ham - om at forstå hvor meget han betød for rigtig, rigtig mange mennesker.

Det er da forfærdeligt ærgeligt at læse så mange indlæg, på et ellers godt begavet forum som Amino, fra folk der ikke er i stand til at anerkende den betydning manden har haft for millioner globalt set. Det handler ikke om at hans død er mere tragisk end en lille piges eksempelvis, det handler blot om at hans død basalt set berører langt flere mennesker, fordi langt flere mennesker havde/har følelser for ham - og nogle har måske endda fulgt ham hele deres liv!

Det burde selv den største anti-Michael være i stand til at anerkende og respektere på en dag som i dag.

Endnu engang, hvil i fred Michael Jackson.
Du betød så meget for så mange, og gav nogle af os håb i en verden der stadig bliver mørkere.

- Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:28

Christian Høj:

Gå ind på informations hjemmeside, og så vil du se et medie der gudskelov ikke er hoppet med på vognenWink

eller http://www.information.dk/19597

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 10:55

Peter Holmstrand:

Det er da rigtigt at der findes tragedier der for den enkelte kan være større end det her, men Michael Jacksons død stiller krav til alle - også dem der ikke er fans af ham - om at forstå hvor meget han betød for rigtig, rigtig mange mennesker.

Det er da forfærdeligt ærgeligt at læse så mange indlæg, på et ellers godt begavet forum som Amino, fra folk der ikke er i stand til at anerkende den betydning manden har haft for millioner globalt set. Det handler ikke om at hans død er mere tragisk end en lille piges eksempelvis, det handler blot om at hans død basalt set berører langt flere mennesker, fordi langt flere mennesker havde/har følelser for ham - og nogle har måske endda fulgt ham hele deres liv!

Det burde selv den største anti-Michael være i stand til at anerkende og respektere på en dag som i dag.

Endnu engang, hvil i fred Michael Jackson.
Du betød så meget for så mange, og gav nogle af os håb i en verden der stadig bliver mørkere.

- Peter

Quoted-For-Truth.

Kunne ikke være mere enig. Yes

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 11:15
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hold kæft hvor en gang grædekoner! Big Smile

Side 5 ud af 6 (58 indlæg)