Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Michael Jackson er død...

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen tvivl om at manden levede et underligt/styret liv, som andre primært træf valg i for ham, på baggrund af penge. Ingen tvivl om at Michael Jackson ikke selv valgte at skulle spille 50 koncerter i London. Ingen tvivl om at det har været et umenneskeligt pres for ham, at have udsigt til at skulle performe nærmest over evne i næste et år frem. Ingen tvivl om at hans krop allerede var ødelagt.

Ingen tvivl om at han er et af de største ikoner verden nogensinde har haft. Ingen tvivl om hans musikalske evner. Ingen tvivl om at han har været verdens største stjerne. Ingen tvivl om at han vil blive savnet. Ingen tvivl om at jeg vil savne ham. Ingen tvivl om at jeg havde glædet mig sindssygt til at skulle opleve ham i London den 16. juni. Ingen tvivl om at mit hjerte græder en lille smule i dag.

Ingen tvivl om at han har det bedre nu!

RIP

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

[quote user="Kim Gam-Jensen [tropefisk.dk]"]

So what...

Det er faktisk meget værre at et et-årigt barn torsdag døde af at være efterladt i en bil i en hel dag (http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-23274707.html?forside). Michael Jackson valgte selv sit liv, det gjorde barnet ikke... Sad

[/quote]

Plejer ikke og blive så irriteret her inde pga. et indlæg! Og nej er ikke MJ fanatiker.
Men du helt væk! Stik lige hovedet ned i et af dine akvarier så hjernen kan blive kølet af.

So what... Noget lort og skrive!Angry 

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 11:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Peter Holmstrand:

Ingen tvivl om at manden levede et underligt/styret liv, som andre primært træf valg i for ham, på baggrund af penge. Ingen tvivl om at Michael Jackson ikke selv valgte at skulle spille 50 koncerter i London. Ingen tvivl om at det har været et umenneskeligt pres for ham, at have udsigt til at skulle performe nærmest over evne i næste et år frem. Ingen tvivl om at hans krop allerede var ødelagt.

Ingen tvivl om at han er et af de største ikoner verden nogensinde har haft. Ingen tvivl om hans musikalske evner. Ingen tvivl om at han har været verdens største stjerne. Ingen tvivl om at han vil blive savnet. Ingen tvivl om at jeg vil savne ham. Ingen tvivl om at jeg havde glædet mig sindssygt til at skulle opleve ham i London den 16. juni. Ingen tvivl om at mit hjerte græder en lille smule i dag.

Ingen tvivl om at han har det bedre nu!

RIP

Så sandt som det er sagt - og her er min hyldest til legenden, for det er, hvad han stod for:

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 12:03

Utrolig tragisk - manden har gjort så meget godt gennem tiden, og har betydet meget for rigtig mange mennesker (deraf sikkert også omtalen, skal i se). Og hold da helt op det er også tragisk med det etårige barn, tør slet ikke tænke på faderens følelse.

Men hold da også helt op hvor Amino tit kører af sporet, hvad end der er på banen - også meget trist for mange går jeg ud fra.

// Jesper Skov

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 12:30

Fashion-Seller:

[quote user="Kim Gam-Jensen [tropefisk.dk]"]

Fashion-Seller:

Hvor tragisk... Hvordan kan sådanne mennesker have børn!!!

Pas nu på med at dømme for hurtigt - det kunne i princippet ske for enhver, og tænk på hvordan forældrene - og særligt faderen - har det lige nu. Det her er noget, som han for tid og evighed vil blive bebrejdet for og som han samtidig aldrig vil tilgive sig selv. Tænk at leve med det resten af livet...

Man glemmer ik et barn. Man kan glemme møder, aftaler mm men ik et barn i en bil... Altså så klar i hovedet burde enhver være.

Er enig i at det er trist at være faderen og familien er smadret for altid, men det er godt nok os en dumhed at begå...

[/quote]

Har du selv børn?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)