Hej Marcus. Må jeg høre hvad det er I skal importere? Sprut, sodavand, eller? Du må meget gerne lige tilføje mig til msn hvis det, den står nedenunder :) Casper. |
Tysk pant
CVR-registreret er uinteressant i den sammenhæng. Hvad der tæller er SKAT's eller EU's opslagsbase over gyldige momsnumre. |
Hej Marcus, Tror jeg har kontakt til en der importere øl fra Tyskland som nok godt kan hjælpe dig, hvis du er interesseret kan du sende mig en mail til krii08@hotmail.com så kan jeg prøve at tage fat i ham.. mvh Kristoffer |
Tak for alle svarene :)
Vi vil importere specialøl fra Bayern :-) Har tilføjet dig på msn, hvis du bruger Skype kan du også fange mig der (mhenglein). |
Besøg Terry - en intelligent hundeservice, der bl.a. guider dig hen til det rigtige hundefoder.
Har I undersøgt om der reelt er et marked for det i DK? Ved at mange special øl og bryggerier lider voldsomt fortiden... |
God pointe, og de kommer sandsynligvis til at lide mere, når jeg kommer på banen
|
Besøg Terry - en intelligent hundeservice, der bl.a. guider dig hen til det rigtige hundefoder.