Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring på Trendsales - hvordan får man salget igang?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sælger lidt på Trendsales, men kan se der er nogen, som sælger forholdvis godt. Jeg har ikke den store erfaring med hvordan man bedst markedsføre sig på Trendsales. Det er her I kommer ind i billedet? Der må da være nogen fra Amino, der sælger derinde.

Hvad bruger I af små tricks til at få lokket kunderne til Jeres annoncer? Og hvad er værd at satse på? Bare skyd løs:)

 

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det koster at blive set på trendsales. Du skal nok tænke i at købe en masse topannoncer, så brugerne ser dine produkter, evt satse på at komme i top5 og blive vist på forsiden. Det virker men hva det koster aner jeg ik...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i hvert fald fundet ud af at det koster en del at komme i "Top5 sælges".

 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Husk at det er 100 % GRATIS at annoncere på www.dbm.dk

Mvh.

ditbrugtmarked

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sælger en del varer derinde i perioder :) .... ok! når jeg har tiden til det... hehe.. og ellers er jeg moderator derinde :)


Du skal sørge for, at holde dig opdateret med topannoncer - langt de fleste brugere kigger i de enkelte "kategorier" når de leder efter noget - uanset om det er tøj, tasker, møbler eller andet... så top annoncerne i de enkelte kategorier er nok mest effektivt.

noget af det du IKKE skal satse på er ex. sms hilsner og den stil... det koster alt for meget iforhold til, hvad du reelt får ud af det.


Galleri annoncerne - dem der cirkulerer ude til venstre er i perioder gode... men det er godt at vælge dem med "omhu" - for er der mange vil du selvfølgelig få en dårligere omgang.
- de kører i perioder med ex. dobbelt antal visninger for samme pris... typisk fredag/lørdag :)

Håber du kan bruge det til noget.. og HUSK! nogle er bare super sælgere derinde... du kan ikke konkurrere med alle.. hehe 

Hilsen Annette
Kids-world.dk - En af Danmarks største forhandlere af børnetøj og babytøj

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)