Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sæt ord på din web-strategi!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har 2 sekunder – brug dem effektivt!

Et menneske vurderes ved første møde på ca. 15 sekunder, og det er endda lang tid, når man ser på, hvor hurtigt vi surfer fra en webside og videre til den næste, hvis ikke vi finder den spændende eller vedrørende.

Du har 2 sekunder til at fange brugerens opmærksomhed, brug demeffektivt!

En McKinsey (2007) undersøgelse viser, at virksomheder prioriterer deres online markedsføring for lidt på trods af, at der er masser af muligheder forat skabe stigende kundeloyalitet og salg ved aktivering af dette medie. I dag er forbrugerne polstret med filtre, så tv, radio og print ikke giver den samme effekt.

Det er samtidig en stor udfordring at forstå, hvordan man skal arbejde med sin strategi på nettet, mange virksomheder vil muligvis også have svært ved at præsentere eller sætte ord på deres web-strategi, hvis der altså over hovedet er en web-strategi?

Tendensen har været, at websiden har haft sit eget stille liv, fordi det ”bare” var noget, man skulle have, men det er vigtigt at tænke web ind i en større sammenhæng. Det er i høj grad websiden som er kundens første møde med virksomheden, og på den lange bane kan websiden være afgørende for den langvarige relation og fortsatte loyalitet.

www.relationtechnology.dk

Kilde: McKinsey (2007)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)