Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad Tjener du på din Webshop?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Kjeldgaard:

Hej Kristian

Du nævner "uden lager og pakkeri" har du et forslag til hvordan sådan et luksus kunne opnås ;-) ?

Mvh

Thomas

Det er jo enten at lave en god aftale med en leverandør, dette kaldes dropshipping - hvor det eneste man laver er en shop og den anden part sørger for alt andet.

Men det kræver tit lidt forhandling, men efter man har været igennem det game nogle gange, går det nemmere og nemmere.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 14:23

ok, men hvis man gør det på den måde vinker man vel osse farvel til en ret stor del af kage ;-) ?

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 14:23

ok, men hvis man gør det på den måde vinker man vel osse farvel til en ret stor del af kage ;-) ?

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 14:32

Thomas Kjeldgaard:

Du nævner "uden lager og pakkeri" har du et forslag til hvordan sådan et luksus kunne opnås ;-) ?

Du kan lave en aftale med et lagerhotel, der også kan pakke og sende dine ordrer (og i øvrigt f.eks. også fakturere dine kunder på dine vegne). Et sådant kunne f.eks. være www.billigpakkepost.dk som jeg er medejer af.

Selvfølgelig koster det lidt at få andre til at tage hele logistikdelen, men meget ofte kan en stor del af prisen tjenes hjem på besparelser på fragten og så får du tid til at bruge din tid på det, som det hele handler om - nemlig at markedsføre din webshop og tjene mere.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 14:42

Thomas Kjeldgaard:

Man kan ikke få både i pose og sæk - og hele have en bid af en række bryllupskager, end én hel småkage.

Jeg har idag relanceret www.jonsen.dk - Ure & Smykker - som jeg får en bid af løbende ... den er ikke stå stor, men elsker ure :-)

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)