Hej Jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal gribe sagen an, spørger li her. jeg skal jo have gang i min shop og skal snart til at bruge adwords. Min shop handler med økologisk hud og haarpleje produkter og lige nu er der kun 2 mærker. 1 til huden og 1 til haaret. Jeg vil og skal have flere mærker saa der er lidt mere at se paa for kunden. Nu kan det virke lidt tomt/kedeligt.. for kunden og jeg er bange for at de smutter hurtigt igen pga af det..? jeg har ikke raad til at faa flere mærker ind lige nu saa jeg maa klare mig med det jeg har. Hvordan er det bedst at bruge adwords naar ens budget sætter en naturlig begrænsing. Fyre de penge man har af paa adwords nu den første mdr og haabe paa en masse kunder saa man kan komme videre eller dele det man har ud over flere mdr.'er? Jeg er bare bange for at hvis jeg fyre en masse penge af paa reklamer nu og der ingen salg kommer ud af det pga at sortimanget er noget snæveret, saa staar jeg jo lidt med bukserne nede.. Skulle man vente til der er flere produkter i shoppen til virkelig at sætte ind paa adwords? Prøv at kigge paa min shop og hvad ville du gøre hvis det var din? www.organicdreams.eu mvh anders ps: skal mødes med seo/ programøren iaften og snakke lidt men vil lige gerne have lidt input fra jeres side. Han mener at hvis jeg smider 1000€ efter adwords skal de nok komme ind igen...?? hvordan insætter jeg et link som virker ? |
Hej Anders, sammensætningen af en AdWords kampagne er på samme tid det mest simple og det mest avancerede indenfor e-marketing, og det er derfor umuligt at give dig et svar, du kan bruge til noget her - du skal i første omgang bruge omkring 20 timer på at sætte dig ind i det basale omkring Google og deres Adwords (Google er heldigvis så smarte, at de tilbyder uddannelse og viden om deres produkter helt gratis - det koster kun din tid....og meget af den!!) for at kunne danne dig et indtryk af, hvordan du bedst placerer dine penge for at få dem hjem igen.
Du er meget velkommen til at skrive til mig på henrik@aarhusmarketing.dk eller ringe på 87 32 28 00 hvis du vil høre mere.
Der findes rigeligt med folk, som tager sig godt betalt for at bruge tid på dine AdWords, men jeg vil anbefale dig, at du selv sætter dig ind i det basale eller betaler i dyre domme for at få det gjort (jeg kan hjælpe dig med begge dele ;-) )
Mvh.
Henrik