Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Keywords/søgeord.. dublicate content??

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop læst den kommentar om at du mener at de har flere søgninger, men hvis du læser hvad jeg skriver, giver google stadig 99.12% af min trafik på et søgeord, hvor jeg ligger i top på både bing og google, uanset om du klikker sider på dansk eller ej... tæller det ikke?
Du skriver jo at sådan en ranking jo giver ganske godt... her er det under 1%, trods en bedre ranking...

Med hensyn til mit andet eksempel, så giver plads 8-10 75% af min trafik, og det er tidligere bevist at over 60% klikker på de 3 øverste resultater. En top 3 placering contra en 8-10 plads giver ifølge eksperters udsagn 6-10 gange så meget trafik... (*rettelse: iflg. Aaron Wall SeoBook.com, giver en 1.plads, 8.5 gange trafik som plads 5, så 6-10 gange er nok i underkanten)

Så, jo jeg har læst dit indlæg, og det du postulerer er ganske enkelt ikke rigtigt, det er et gæt, og jeg tror ikke på det. De tal du fremlægger holder bare ikke...

At du henviser til alexa er ikke rigtigt brugbart, da den liste ikke er baseret på ægte statistik, og jeg kender personligt til eksempler på sider der har bedre alexa rankings, med mindre trafik end andre sider med klart mere trafik, og dårligere alexa rankings.
Sørens analyse er baseret på statistiske data, og faktiske besøgende... så det er klart målbart... og tal der er til at regne med.

p.s. jeg angriber dig ikke, men de tal du hiver frem er fiktive, og de passer simpelthen ikke, mine tal er fakta, og målbare... det er en kæmpe forskel.
Derfor er jeg nødt til at kommentere.

Jeg beklager hvis du føler dig angrebet, det er ikke min hensigt, og i givet fald må du meget undskylde...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:37

http://www.alexa.com/topsites/countries/DK Er en statik hvor mange besøgene der kommer ind på en hjemmeside , som du kan se er det over 5 % af dansker der benytter disse .yahoo.com , msn.com , live.com ,du kan være sikker på denne statik  er rigtigt , www.alexa.com  er den mest brugte tjeneste brugt til at finde ud af hvor mange besøgene en hjemmeside har

Hvorfor passer dette resultat ikke med virkeligheden , når man går ind på msn.com eller Yahoo.com , dukker alle sider op også udenlandske msn.dk skal man skal man også klikke vidre på dansk søgning , der kommer ikke særligt relevant søge resultat op , så går folk videre til en anden søgemaskine som google.dk .

På google.dk dukker flere danske sider op første , og man skal ikke klikke videre på dansk søgning , dette er mit gæt hvorfor statik hvor mange besøgene der kommer ind på søgemaskiner , ikke stemmer overens med virkeligheden

Jeg tror derfor msn.dk og Yahoo.com kan blive  hurtige store konkurrenter til google

Point er vidste en søgemaskine ikke levere et tilfredsstillende resultat går folk videre til en anden søgemaskine og der er google bare bedre til at levere et hurtigt og præcis resultat , derfor er det en af grundene at google vinder mere og mere markedsandel , kan godt være flere grundene. end mine.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:52

Kære Mikael

Tallene fra Alexa er baseret på data fra de mennesker, der har Alexas tool bar installeret - derfor er tallene alene aggregeret fra mennesker, der nu engang installerer den slags. Udenfor nørdekredse har jeg aldrig set den toolbar i folks browsere. Har du?

Jeg ser mange computere - og de har næsten alle Google som startside. Men lad os høre, hvilke data du har til at underbygge, at Google skulle være 2. eller 3. valg - når Bing, Yahoo etc. ikke leverer det rigtige resultat?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:02

jeg skriver jo ikke google er 2 eller 3 , med vis msn.com , yahoo.com, live.com kunne levere et bedre resultat på dansk vil der komme flere besøgene til danske sider fra msn.com , yahoo.com , livecom ,  , med det gør de ikke , derfor vinder google.

Når går ind på google.dk får man massevis danske sider , uden at skulle klikke på dansk søgning

Når man klikker på msn.com f.eks. kommer der masser af udenlandske sider , der skal man klikke på dansk søgning , for at finde danske sider

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Skrevet kl. 18:14

Mikael christiansen:
 http://www.alexa.com/topsites/countries/DK Er en statik hvor mange besøgene der kommer ind på en hjemmeside , som du kan se er det over 5 % af dansker der benytter disse .yahoo.com , msn.com , live.com ,du kan være sikker på denne statik  er rigtigt , www.alexa.com  er den mest brugte tjeneste brugt til at finde ud af hvor mange besøgene en hjemmeside har

Det er ikke rigtigt hvad du skriver... Alexa er bestemt ikke nøjagtigt og til at stole på... du skulle tage og undersøge den påstand... du tager fejl.
Alexa's tal er baseret på meget få menneskers søgevaner, og for danmark er tallet forsvindende lille, og data derfor overhovedet ikke til at regne med.

Mikael christiansen:
Hvorfor passer dette resultat ikke med virkeligheden , når man går ind på msn.com eller Yahoo.com , dukker alle sider op også udenlandske msn.dk skal man skal man også klikke vidre på dansk søgning , der kommer ikke særligt relevant søge resultat op , så går folk videre til en anden søgemaskine som google.dk .

Det passer ikke fordi, som jeg jo netop har givet dig et eksempel på, (2 gange) kommer 99.12% af mine besøgende på et bestemt keyword fra google. Vel at mærke et keyword hvor jeg ligger 1-2 på msn.com, live.com og google.dk, både på hele nettet som resultat, og med sider på dansk... prøv nu at forstå at dit hovedargument ikke holder, det giver ikke de resultater du påstår, selvom siden er meget aktuel for det pågældende søgeord.
Derfor vil det næppe ændre det store at yahoo og msn og live (som er bing.com nu om dage) leverer danske resultater til danske brugere.

Mikael christiansen:
Jeg tror derfor msn.dk og Yahoo.com kan blive  hurtige store konkurrenter til google

Nøgleordet her må være "tror" for det er udelukkende hvad du tror det handler om, jeg har faktiske data der danner et klart billede af noget andet, og jeg synes det ville være synd hvis folk baserer deres viden på hvad du tror, i stedet for hvad virkeligheden faktisk viser i kolde tal.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:51

Hej Janno Damgaard lassen

Ved godt alexa.com ikke er 100 % præcis resultat , med der findes ingen tjeneste der giver mere præcis billedet af alle hjemmesider.

Jeg gætter som jeg har beskrevet , jeg tror vis de vidste et mere relevant  resultat , vil det give flere besøgene til din hjemmeside fra disse søgemaskiner.

Vi er enig om der kommer fleste besøgene fra google , alt hvad jeg skriver vidste de gjorde det bedre , kunne opnå bedre resultat , så fra første indlæg , er vi enig , jeg tror dog vidste msn.com , Yahoo.com , live.com leveret et mere relevant resultat . Vil det give flere besøgene til danske hjemmesider , dette er en hypnose .

Som beskrevet fra første indlæg har det intet at gøre med hvor mange besøgene der kommer til en hjemmeside med jeg synes Yahoo.com , msn.com , live.com kunne gøre det bedre , dette må fremtiden vise .

Synes det er bedste man begyndere en debat vidste man læser , før man skriver , da mine indlæg kun var skrevet som hypnose hvad der ville ske måske vidste msn.com , Yahoo.com , live.com gjorde det bedre , man må godt tro noget , at de kan gøre det bedre , det er  det jeg mener.

Point vi er enig , fra første indlæg , da jeg skrev 95 % komer fra af google , med vidste de gjorde  det bedre kunne det se anderledes ud.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:56

Mikael christiansen:

Ved godt alexa.com ikke er 100 % præcis resultat , med der findes ingen tjeneste der giver mere præcis billedet af alle hjemmesider.

Man skal være varsom med at bruge Alexa til noget som helst i forhold til danske sites. Den kan bruges til at konstatere, at bold.dk har flere besøgende end min hjemmeside, men mere brugbare informationer kan man dårligt vride ud af det.

Alexas toolbar er ikke ret udbredt i DK, og helt generelt set har deres data desuden en slagside eller bias i retning af mere computernørdede sider. Hr. og Fru Jensen gider jo helt sikkert ikke installere en toolbar, hvis eneste funktion er at vise nogle besøgsdata indsamlet af de andre brugere af samme toolbar.

For mindre hjemmesider i DK får man et lige så præcist billede af deres besøgstal ved at spørge en tilfældig mand på gaden eller kaste en terning, som man går ved at kigge på Alexa-data.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:38

Ja det ved jeg godt , jeg bruger dog mest alexa.com til at give et fingerpeg om man har 10.000 besøgene eller 100 om dagen .

Der er det rimeligt brugbar med msn.com og google.dk da de har mange besøgene om dagen , der findes ikke hvad jeg ved andre tjenester end alexa.com der giver et mere præcis billedet , med de hjemmesider der ikke har tæller på deres hjemmeside .

Måske var indlægget fra foregående side ikke skrevet forståelige nok , der var en der tog en linje ud af mit indlæg Så ordene fik en anden betydning , jeg mener dog stadigvæk at google levere 95 % , af de besøgene der kommer til ens hjemmeside fra søgemaskinerne som , jeg skrev i første indlæg på foregående side, om det var misforstået hvad jeg skrev eller hvad ved jeg ikke , undskylder vis det var total ulæselige.

Der en jeg debatter med vi er enig om det hele , alt hvad jeg skrev var en hypotese vis msn.com Yahoo.com leveret et bedre resultat , ville de sandsynligvis have flere besøgene , det gør de bare ikke derfor er google førende

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Skal vi ikke bare være enige om, at den eksplosive og revolutionerende konklusion kan sammenfattes til: Hvis cuil.com var bedre til at levere danske resultater, ville flere danskere bruge den. Og det samme gælder for Bing, Yahoo, Live, Ask m.fl.

Og for virkelig at revolutionere det hele: Det gør de bare ikke! Og derfor leverer Google i omegnen af 95% af alle søgeresultater i Danmark.

Pyha - nu skal jeg vist have kaffe. God weekend! Big Smile

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Skrevet kl. 23:01

Og tilbage står min oprindelige indvending... Wink

Hav en rigtigt dejlig weekend alle sammen.

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)