Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får du eksponering?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 254
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal have sat gang i nogle tiltag, der kan give Jobfisk.dk noget mere eksponering og dermed mere trafik.

Hvad vil i foreslå - hvad har du rigtig god erfaring med?
(Kan med det samme sige, at tv-reklamer er for dyre ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:45

Der er ingen tvivl om at hvis du vil have trafik fra Internettet, så skal du være synlig på Internettet.

Der er mange typer af synlighed, og triks der kan benyttes. Det kan dog være du skal starte med at finde den helt rigtige målgruppe hvis du gerne vil have noget meget effektivt på kort tid.

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 12:11

Hej Henrik,

Må jeg foreslå et par ting? :-).. Nu gør jeg det uanset hvad:

En liille smule større skriftstørrelse på siden? Eller også trænger jeg virkelig til nye briller efterhånden :-)
Og så få rykket linket til 'Artikler op i topmenuen.. jeg så det slet ikke ude i venstresiden. Hvis du bliver helt vild, så installer http://www.clicktale.com/ på siden.. :-)

Hvordan du får mere eksponering? .. det er et godt spørgsmål med mange svar :-)
Udgiver i regelmæssigt nye artikler? Udgives de som RSS-feeds? Hvis ja, så kan de jo blive tilmeldt overskrift.dk, anyhed.dk, blogbot.dk osv.

Der er hele SEO-delen at kaste sig ud i.. jeg ved ikke hvad du har gjort på den front?

Rent markedsførings-wise, så kan du jo se om du kan få status af 'ekspert-blogger' hos nogen af de større medier, aviser, osv. Så du skriver nogen indlæg for dem en gang imellem - og så er der selvfølgelig en henvisning til din side også!

Hmmm.... skrive en artikel, der virkelig er skæv, sjov, spændende, og få andre medier til at gengive den.. det er agurketid. Alt er muligt :-).. den med 'flest afslag om torsdagen' synes jeg personligt var meget underholdende på et overordnet plan :-)

Så er der selvfølgelig de klassiske, i form af bannerannoncering, Google Adwords, Affiliates m.m.
Sørg for at få dit website kommunikeret ud til alle jobcentrene rundt om i landet.. det er folk, der har behov den viden.
Her udover har nogen af a-kasserne diverse linksamlinger, hvor du skal se at få dig tilføjet. Se fx. http://www.ca.dk/job_karriere/18/Jobbaser 

Det var lige hvad jeg kunne komme på her inden frokosten :-)

God fornøjelse!

Mange hilsner,

Christian

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 15:46

@ Christian Senna: Der er jo flere målgrupper, men pt. kan man sige at den mest oplagte er de jobsøgende.

@ Christian Jørgensen: Forslå løs! jo flere ideer jo bedre :-)

Jeg prøver at kommentere dine kommentarer i rækkefølge:

• Skrifstørrelse: ok - taget til efterretning
  • Artikler og topmenu ved jeg ikke helt, da den er reserveret til linkssamlingerne
  • Artikler udgives ikke som RSS - en mulighed jeg vil kigge på.
  • SEO - gør lidt men ved egentlig ikke så meget, men har et par ok placeringer på 'jobsøgning', 'rekruttering' og 'rekrutteringsbureauer' allerede
  • Ekspert-blogger: en mulighed, men hvordan bliver man lige det?
  • Skæve artikler: ja gerne, skal bare have ideerne
  • Bruger Adwords - kan selvfølgelig skrue op for knappen - men er der andre muligheder, som kunne være rigtig interessante i den sammenhæng?
  • Jobnet linker allerede og tilfældigvis også CA på den side du henviser til. - Har forsøgt meget med henvisning fra linksamlinger

Tak for kommentarne - lad der endelig komme mange flere :-)

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 16:30

Du kunne foreslå at komme ud på skoler,når de er ved at færdiguddanne nogle hold og fortælle gratis om tips og trics i forbindelse med jobsøgning.

Nogle uddannelser har en slags "messe", for dem, der næsten er færdigtuddannede - en slags: "Hvad kan jeg blive"?... dér kunne du måske komme med som "første skridt på vejen til at få det job, du drømmer om"...

Eller du kunne måske skrive en lille pixi-bog med lidt tips og triks og dér linke til din side... Og bøgen skulle selvfølgelig "sprøjtes" ud på alle skoler! - jeg tænker erhvervsskoler lign.

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 14:16

Jeg har haft ret meget held med at bruge Facebook. Meget mere end Google adwords. Allerede 1½ time efter mine annoncer var godkendt havde jeg over 1,5 million visninger af mine annoncer og flere hundrede klik på siden. Jeg tror desværre at folk er ved at blive "reklameblinde" på adsense og adwords, ligesom de er blevet det på bannere

Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 14:51

Ja det lyder ellers godt, hvis det er den slags succes man kan få på Facebook.

Det skal vist efterprøves. :-)  tak for tippet!

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 15:00

Køb Martin Thorborgs bog, E-Pusher , eller læs light udgaven gratis her.

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)